00 DSpace/Manakin Repository

Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, Олена Павлівна
dc.contributor.author Власенко, Елена Павловна
dc.contributor.author Vlasenko, Оlena
dc.contributor.author Волкова, Інна Михайлівна
dc.contributor.author Волкова, Инна Михайловна
dc.contributor.author Volkova, Inna
dc.date.accessioned 2019-10-21T07:41:41Z
dc.date.available 2019-10-21T07:41:41Z
dc.date.issued 2018-02
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/11.pdf
dc.identifier.citation Власенко О. П. Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу / О. П. Власенко, І. М. Волкова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 53-58. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1711
dc.description.abstract UK: Обґрунтовано роль маркетингової концепції господарювання у процесі ринкової взаємодії контрагентів. Досліджено механізм формування трансакційних витрат маркетингової діяльності підприємств вітчизняного агробізнесу. Визначено генезис трансакційних втрат та видатків, що їх попереджують. На основі експертного опитування керівників аграрних підприємств представлено емпіричне підтвердження залежності рівня трансакційних втрат від видатків на впровадження маркетингових технологій контрактації. en_US
dc.description.abstract RU: Обоснована роль маркетинговой концепции хозяйствования в процессе рыночного взаимодействия контрагентов. Исследован механизм формирования трансакционных издержек маркетинговой деятельности предприятий отечественного агробизнеса. Определен генезис трансакционых потерь и затрат, которые их предваряют. На основе экспертного опроса руководителей аграрных предприятий представлено эмпирическое подтверждение зависимости уровня трансакционных потерь от затрат на внедрение маркетинговых технологий контрактации.
dc.description.abstract EN: The role of the marketing concept of management in the process of market interaction of counterparties is substantiated. The mechanism of formation of transaction costs of marketing activity of enterprises of domestic agribusiness is investigated. The genesis of transaction losses and inputs, which precede them, is determined. Empirical evidence is presented, based on an expert survey of managers of agricultural enterprises, the dependence of the level of transaction losses on inputs, the introduction of marketing contracting technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject трансакційні витрати en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject агробізнес en_US
dc.subject трансакционные издержки en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject рынок en_US
dc.subject агробизнес en_US
dc.subject transaction costs en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject market en_US
dc.subject agribusiness en_US
dc.title Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу en_US
dc.title.alternative Трансакционные издержки маркетинговой деятельности компаний агробизнеса en_US
dc.title.alternative The transaction costs of marketing activities of enterprises of agribusiness en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу