00 DSpace/Manakin Repository

Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусаров, Олександр Олександрович
dc.contributor.author Гусаров, Александр Александрович
dc.contributor.author Husarov, Oleksandr
dc.date.accessioned 2019-10-21T07:37:12Z
dc.date.available 2019-10-21T07:37:12Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/16.pdf
dc.identifier.citation Гусаров О. О. Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві / О. О. Гусаров // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 89-92. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1710
dc.description.abstract UK: У статті удосконалено теоретико-методичний базис методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві. Досліджено особливості питання використання методів адаптивного управління на підприємстві. Показана необхідність використання двох типів адаптерів: зовнішнього та внутрішнього. Наведено алгоритм роботи з використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві. en_US
dc.description.abstract RU: В статье усовершенствован теоретико-методический базис метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии. Исследованы особенности вопроса использования методов адаптивного управления на предприятии. Показана необходимость использования двух типов адапторов: внешнего та внутреннего. Приведен алгоритм работы с использованием метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии.
dc.description.abstract EN: The theoretical and methodological basis of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management at the enterprise has been improved in the article. The peculiarities of the problem of using adaptive management methods in the enterprise are investigated. The necessity of using two types of adapters is shown: external and internal. The algorithm of work with the use of the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in the enterprise is given.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject адаптивна система управління en_US
dc.subject параметрична адаптація en_US
dc.subject параметризація en_US
dc.subject економіко-математична модель en_US
dc.subject адаптер en_US
dc.subject алгоритм en_US
dc.subject управление маркетингом en_US
dc.subject адаптивная система управления en_US
dc.subject параметрическая адаптация en_US
dc.subject параметризация en_US
dc.subject экономико-математическая модель en_US
dc.subject адаптор en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject adaptive management system en_US
dc.subject parametric adaptation en_US
dc.subject parametrization en_US
dc.subject economic-mathematical model en_US
dc.subject adapter en_US
dc.subject algorithm en_US
dc.title Використання методу параметричної адаптації в задачах управління маркетингом на підприємстві en_US
dc.title.alternative Использование метода параметрической адаптации в задачах управления маркетингом на предприятии en_US
dc.title.alternative Using the method of parametric adaptation in the tasks of marketing management in an enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу