DSpace Repository

Впровадження бренд – менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Гуляс, Яна Юріївна
dc.contributor.author Гуляс, Яна Юрьевна
dc.contributor.author Hulias, Yana
dc.date.accessioned 2019-10-18T11:05:47Z
dc.date.available 2019-10-18T11:05:47Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/15.pdf
dc.identifier.citation Гуляс Я. Ю. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств / Я. Ю. Гуляс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 85-88. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1705
dc.description.abstract UK: У статті розглядаються питання впливу бренд-менеджменту на діяльність вітчизняних підприємств, на підвищення їхньої конкурентоздатності. Аналізуються стратегії просування відомих брендів у сучасних умовах на прикладі товарів компанії Black Star. Досліджуються сильні і слабкі сторони бренду, його позиціонування на ринку, особливості сприйняття споживчого попиту. Пропонуються способи поліпшення роботи компанії. Розроблено пропозиції щодо запровадження бренд-менеджменту на українських підприємствах. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассматриваются вопросы влияния бренд-менеджмента на деятельность отечественных предприятий, повышение их конкурентоспособности. Анализируются стратегии продвижения известных брендов в современных условиях на примере товаров компании Black Star. Исследуются сильные и слабые стороны бренда, его позиционирование на рынке, особенности восприятия потребительского спроса. Предлагаются способы улучшения работы компании. Разработаны предложения по внедрению бренд-менеджмента на украинских предприятиях.
dc.description.abstract EN: The article considers with the issues of the influence of brand management on the activity of domestic enterprises, on increasing their competitiveness. The strategies of promotion of well-known brands in modern conditions on the example of Black Star products are analyzed. Are being researched strengths and weaknesses of the brand, its positioning on the market, especially the perception of consumer demand. Suggested ways to improve company performance. Proposals on the introduction of brand management at Ukrainian enterprises have been developed.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject бренд-менеджмент en_US
dc.subject стратегія просування продукту en_US
dc.subject споживчий ринок en_US
dc.subject Black Star en_US
dc.subject конкурентоздатність en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject музичний лейбл en_US
dc.subject контент en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject інструменти управління en_US
dc.subject стратегия продвижения продукта en_US
dc.subject потребительский рынок en_US
dc.subject Black Star en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject предпринимательская деятельность en_US
dc.subject музыкальный лейбл, контент en_US
dc.subject инструменты управления en_US
dc.subject Brand en_US
dc.subject brand – management en_US
dc.subject product promotion strategy en_US
dc.subject consumer market en_US
dc.subject Black Star en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject business en_US
dc.subject music label en_US
dc.subject content en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject management tools en_US
dc.title Впровадження бренд – менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств en_US
dc.title.alternative Внедрение бренд – менеджмента в управленческую деятельность отечественных предприятий en_US
dc.title.alternative Introduction of brand – management in management activity domestic enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account