00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг цінностей як домінанта розвитку суб’єктів господарювання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васюткіна, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Васюткина, Наталья Владимировна
dc.contributor.author Vasiutkina, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-10-18T08:56:00Z
dc.date.available 2019-10-18T08:56:00Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/12.pdf
dc.identifier.citation Васюткіна Н. В. Маркетинг цінностей як домінанта розвитку суб’єктів господарювання / Н. В. Васюткіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 61-68. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1701
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано, що побудова ціннісної платформи маркетингу являє собою окремий і важливий напрям науково-практичного дослідження. На сучасному етапі розвитку концепції маркетингу переваги набуває нова його парадигма, головним принципом якої є орієнтація на цінності. Систематизовано еволюцію сприйняття цінності з позиції різних галузей знань. Визначено, що під впливом сучасних трансформацій, які відбуваються в ціннісному аспекті людини, відбуваються зміни в побудові системи цінностей суб’єктів господарювання, їх підходах до ведення своєї господарської діяльності. Розкрито еволюцію розвитку концепцій маркетингу, доведено необхідність зміни пріоритетів, вектору розвитку у виведеній залежності «потреба – цінність». en_US
dc.description.abstract RU: В статье обосновано, что построение ценностной платформы маркетинга представляет собой отдельное и важное направление научно-практического исследования. На современном этапе развития концепции маркетинга преимущество приобретает новая его парадигма, главным принципом которой является ориентация на ценности. Систематизирована эволюция восприятия ценности с позиции различных отраслей знаний. Определено, что под влиянием современных трансформаций, которые происходят в ценностном аспекте человека, происходят изменения в построении системы ценностей субъектов хозяйствования, их подходах к ведению своей хозяйственной деятельности. Раскрыта эволюция развития концепций маркетинга, доказана необходимость изменения приоритетов, вектора развития в выведенной зависимости «потребность – ценность».
dc.description.abstract EN: The article substantiates that building a platform of value marketing is a separate and important area of scientific and practical research. At the present stage of the development of the concept of marketing, the benefits acquire a new paradigm, the main principle of which is the focus on values. The evolution of perception of value from the standpoint of various branches of knowledge is systematized. It is determined that under the influence of modern transformations that occur in the value aspect of a person, there are changes in the construction of the system of values of economic entities, their approaches in the conduct of their economic activity. The evolution of the development of marketing concepts has been revealed, the necessity of changing priorities, the development vector in the “demand-worth” deduced dependence has been proved.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject потреба en_US
dc.subject цінність en_US
dc.subject епохи розвитку en_US
dc.subject концепції en_US
dc.subject трансформація en_US
dc.subject потребность en_US
dc.subject ценность en_US
dc.subject эпохи развития en_US
dc.subject концепции en_US
dc.subject трансформация en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject need en_US
dc.subject value en_US
dc.subject age of development en_US
dc.subject concepts en_US
dc.subject transformation en_US
dc.title Маркетинг цінностей як домінанта розвитку суб’єктів господарювання en_US
dc.title.alternative Маркетинг ценностей как доминанта развития субъектов ведения хозяйства en_US
dc.title.alternative Marketing values as a dominant of development of subjects of business en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу