DSpace Repository

Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення

Show simple item record

dc.contributor.author Моторний, Антон
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-11-04T11:34:46Z
dc.date.available 2025-11-04T11:34:46Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Моторний А. Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / А. Моторний ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2025. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16336
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій uk_UA
dc.publisher ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account