DSpace Repository

Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment

Show simple item record

dc.contributor.author Kurbatova, Yuliia
dc.contributor.author Курбатова, Юлія Леонідівна
dc.contributor.author Курбатова, Юлия Леонидовна
dc.contributor.author Iotova, D. K.
dc.contributor.author Иотова, Д. К.
dc.contributor.author Іотова, Д. К.
dc.contributor.author Pushkar, Oleksandr
dc.contributor.author Пушкар, Олександр Іванович
dc.contributor.author Пушкар, Александр Иванович
dc.date.accessioned 2019-10-09T08:42:22Z
dc.date.available 2019-10-09T08:42:22Z
dc.date.issued 2017-09
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/10_2017/06.pdf
dc.identifier.citation Kurbatova Yu. L. Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment / Yu. L. Kurbatova, D. K. Iotova, A. I. Pushkar // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 10. – С. 41-46. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1610
dc.description.abstract EN: The article specifies the essence of the processes of attracting and retaining the attention of users when interacting with a multimedia product on the Internet. The interrelation of volumes of the information and attention of users is grounded. The elements of the information structure of a multimedia product are generalized. Classified factors of attracting and retaining the attention of users in the Internet environment. en_US
dc.description.abstract UK: У статті уточнено сутність процесів залучення і утримання уваги користувачів при взаємодії з мультимедійним продуктом в Інтернеті. Обґрунтовано взаємозв'язок обсягів інформації та уваги користувачів. Узагальнено елементи інформаційної структури мультимедійного продукту. Класифіковано чинники залучення і утримання уваги користувачів в Інтернет середовищі.
dc.description.abstract EN: В статье уточнена сущность процессов привлечения и удержания внимания пользователей при взаимодействии с мультимедийным продуктом в интернет. Обоснована взаимосвязь объемов информации и внимания пользователей. Обобщены элементы информационной структуры мультимедийного продукта. Классифицированы факторы привлечения и удержания внимания пользователей в интернет среде.
dc.language.iso en en_US
dc.subject factors en_US
dc.subject attention en_US
dc.subject Internet environment en_US
dc.subject multimedia product en_US
dc.subject attention economy en_US
dc.subject чинники en_US
dc.subject увага en_US
dc.subject Інтернет середовище en_US
dc.subject мультимедійний продукт en_US
dc.subject економіка уваги en_US
dc.subject факторы en_US
dc.subject внимание en_US
dc.subject интернет среда en_US
dc.subject мультимедийный продукт en_US
dc.subject экономика внимания en_US
dc.title Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment en_US
dc.title.alternative Аналіз факторів залучення та збереження уваги користувачів в інтернет-середовищі en_US
dc.title.alternative Анализ факторов привлечения и сохранения внимания пользователей в интернет-среде en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account