dc.contributor.author |
Kurbatova, Yuliia |
|
dc.contributor.author |
Курбатова, Юлія Леонідівна |
|
dc.contributor.author |
Курбатова, Юлия Леонидовна |
|
dc.contributor.author |
Iotova, D. K. |
|
dc.contributor.author |
Иотова, Д. К. |
|
dc.contributor.author |
Іотова, Д. К. |
|
dc.contributor.author |
Pushkar, Oleksandr |
|
dc.contributor.author |
Пушкар, Олександр Іванович |
|
dc.contributor.author |
Пушкар, Александр Иванович |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-09T08:42:22Z |
|
dc.date.available |
2019-10-09T08:42:22Z |
|
dc.date.issued |
2017-09 |
|
dc.identifier |
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/10_2017/06.pdf |
|
dc.identifier.citation |
Kurbatova Yu. L. Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment / Yu. L. Kurbatova, D. K. Iotova, A. I. Pushkar // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 10. – С. 41-46. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1610 |
|
dc.description.abstract |
EN: The article specifies the essence of the processes of attracting and retaining the attention of users when interacting with a multimedia product on the Internet. The interrelation of volumes of the information and attention of users is grounded. The elements of the information structure of a multimedia product are generalized. Classified factors of attracting and retaining the attention of users in the Internet environment. |
en_US |
dc.description.abstract |
UK: У статті уточнено сутність процесів залучення і утримання уваги користувачів при взаємодії з мультимедійним продуктом в Інтернеті. Обґрунтовано взаємозв'язок обсягів інформації та уваги користувачів. Узагальнено елементи інформаційної структури мультимедійного продукту. Класифіковано чинники залучення і утримання уваги користувачів в Інтернет середовищі. |
|
dc.description.abstract |
EN: В статье уточнена сущность процессов привлечения и удержания внимания пользователей при взаимодействии с мультимедийным продуктом в интернет. Обоснована взаимосвязь объемов информации и внимания пользователей. Обобщены элементы информационной структуры мультимедийного продукта. Классифицированы факторы привлечения и удержания внимания пользователей в интернет среде. |
|
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
factors |
en_US |
dc.subject |
attention |
en_US |
dc.subject |
Internet environment |
en_US |
dc.subject |
multimedia product |
en_US |
dc.subject |
attention economy |
en_US |
dc.subject |
чинники |
en_US |
dc.subject |
увага |
en_US |
dc.subject |
Інтернет середовище |
en_US |
dc.subject |
мультимедійний продукт |
en_US |
dc.subject |
економіка уваги |
en_US |
dc.subject |
факторы |
en_US |
dc.subject |
внимание |
en_US |
dc.subject |
интернет среда |
en_US |
dc.subject |
мультимедийный продукт |
en_US |
dc.subject |
экономика внимания |
en_US |
dc.title |
Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment |
en_US |
dc.title.alternative |
Аналіз факторів залучення та збереження уваги користувачів в інтернет-середовищі |
en_US |
dc.title.alternative |
Анализ факторов привлечения и сохранения внимания пользователей в интернет-среде |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |