00 DSpace/Manakin Repository

Modeling a multilevel communication campaign in digital branding: the case of Ukraine

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Maksymova, Iryna
dc.contributor.author Максимова, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Purii, Hanna
dc.contributor.author Пурій, Ганна Володимирівна
dc.contributor.author Padalka, Oleg
dc.contributor.author Падалка, Олег Семенович
dc.contributor.author Kulishov, Volodymyr
dc.contributor.author Кулішов, Володимир Васильович
dc.date.accessioned 2025-09-15T08:12:18Z
dc.date.available 2025-09-15T08:12:18Z
dc.date.issued 2025-07
dc.identifier https://economic-prostir.com.ua/article/203-modelyuvannya-multyrivnevoyi-komunikaczijnoyi-kampaniyi-dlya-czyfrovogo-brendyngu-derzhavy-kejs-ukrayiny-in-english/
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.30838/EP.203.172-181
dc.identifier.citation Modeling a multilevel communication campaign in digital branding: the case of Ukraine / I. Maksymova, H. Purii, O. Padalka, V. Kulishov // Економічний простір. – 2025. – № 203. – С. 172-181. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16095
dc.description.abstract EN: The article examines the implementation of multilevel communication campaigns as active transmission hubs shaping a state's international image. It highlights the role of creative strategies and digital instruments—virality, storytelling, visual identity, gamification—in building a new paradigm of global audience engagement. Using Ukraine’s case, it analyzes exposure to disinformation and reputational risks. Visualization relies on Nation Brands Index dynamics and content analysis. Through SWOT and PESTLE diagnostics, the authors assess the brand’s strengths, weaknesses, opportunities, and threats. A three-tier communication model is proposed: global influence, thematic depth, and localized interaction. The study emphasizes the need for adaptive content design and high-level coordination to ensure strategic consistency in a volatile digital landscape. uk_UA
dc.description.abstract UK: У статті розкрито механізми впровадження інформаційно-комунікаційних кампаній, які виконують функцію активного «трансмісійного ядра», їх роль у формуванні позитивного іміджу держав, використання креативних підходів і цифрових інструментів у залученні цільової аудиторії; здійснено аналіз ефективності застосування провідних трендів, які вибудовують нову парадигму взаємодії держав з глобальною аудиторією, а саме, віральність, сторітелінгу, візуальної айдентики, геймифікацію, що свідчить про багатовекторність і креативність у реалізації державного брендингу в цифровому середовищі та нові правила глобальної комунікації; проведений аналіз та досвід країн засвідчує високу вразливість до інформаційних атак, дезінформації, що призводить до іміджевих ризиків, економічних і інвестиційних наслідків; для побудови візуалізації було використано динаміку позиції України в рейтингу Nation Brands Index, із застосуванням зворотньої шкали та контент-аналіз згадок про Україну. Авторами на основі проведеної інституційно-ресурсної діагностики за допомогою інструментів SWOT та PESTLE-аналізу сформульовано реалістичну картину можливостей бренду, їх сильні, слабкі сторони, можливості та виклики з урахуванням відповідних чинників:політичних, економічних, соціальних, технологічних, правових, екологічних. Запропонована триступенева авторська модель мультирівневої інформацінйо-комунікаційної стратегії України, яка складається з трьох стратегічних рівнів:глобального інформаційного впливу, тематичного поглиблення та локалізованої взаємодії; можливі фінансові витрати змодельованої кампанії. Як висновок, можна констатувати, що стратегічне управління цифровим брендом України потребує інституційної стабільності, гнучкого контентного дизайну, адаптивної взаємодії з глобальними платформами та високого рівня інформаційної координації. У подальших дослідженнях є доцільним зосередження уваги на розробці метрик ефективності цифрових стратегій публічної дипломатії в умовах швидкоплинного інформаційного середовища.
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій
dc.subject branding uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject digital branding uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject information campaign uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject international relations uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject factors uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject цифровий брендинг uk_UA
dc.subject цифрофізація uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject інформаційна кампанія uk_UA
dc.subject чинники uk_UA
dc.subject міжнародні відносини uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.title Modeling a multilevel communication campaign in digital branding: the case of Ukraine uk_UA
dc.title.alternative Моделювання мультирівневої комунікаційної кампанії для цифрового брендингу держави: кейс України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу