dc.contributor.author |
Maksymova, Iryna |
|
dc.contributor.author |
Максимова, Ірина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Purii, Hanna |
|
dc.contributor.author |
Пурій, Ганна Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Padalka, Oleg |
|
dc.contributor.author |
Падалка, Олег Семенович |
|
dc.contributor.author |
Kulishov, Volodymyr |
|
dc.contributor.author |
Кулішов, Володимир Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-15T08:12:18Z |
|
dc.date.available |
2025-09-15T08:12:18Z |
|
dc.date.issued |
2025-07 |
|
dc.identifier |
https://economic-prostir.com.ua/article/203-modelyuvannya-multyrivnevoyi-komunikaczijnoyi-kampaniyi-dlya-czyfrovogo-brendyngu-derzhavy-kejs-ukrayiny-in-english/ |
|
dc.identifier |
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.203.172-181 |
|
dc.identifier.citation |
Modeling a multilevel communication campaign in digital branding: the case of Ukraine / I. Maksymova, H. Purii, O. Padalka, V. Kulishov // Економічний простір. – 2025. – № 203. – С. 172-181. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16095 |
|
dc.description.abstract |
EN: The article examines the implementation of multilevel communication campaigns as active transmission hubs shaping a state's international image. It highlights the role of creative strategies and digital instruments—virality, storytelling, visual identity, gamification—in building a new paradigm of global audience engagement. Using Ukraine’s case, it analyzes exposure to disinformation and reputational risks. Visualization relies on Nation Brands Index dynamics and content analysis. Through SWOT and PESTLE diagnostics, the authors assess the brand’s strengths, weaknesses, opportunities, and threats. A three-tier communication model is proposed: global influence, thematic depth, and localized interaction. The study emphasizes the need for adaptive content design and high-level coordination to ensure strategic consistency in a volatile digital landscape. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
UK: У статті розкрито механізми впровадження інформаційно-комунікаційних кампаній, які виконують функцію активного «трансмісійного ядра», їх роль у формуванні позитивного іміджу держав, використання креативних підходів і цифрових інструментів у залученні цільової аудиторії; здійснено аналіз ефективності застосування провідних трендів, які вибудовують нову парадигму взаємодії держав з глобальною аудиторією, а саме, віральність, сторітелінгу, візуальної айдентики, геймифікацію, що свідчить про багатовекторність і креативність у реалізації державного брендингу в цифровому середовищі та нові правила глобальної комунікації; проведений аналіз та досвід країн засвідчує високу вразливість до інформаційних атак, дезінформації, що призводить до іміджевих ризиків, економічних і інвестиційних наслідків; для побудови візуалізації було використано динаміку позиції України в рейтингу Nation Brands Index, із застосуванням зворотньої шкали та контент-аналіз згадок про Україну. Авторами на основі проведеної інституційно-ресурсної діагностики за допомогою інструментів SWOT та PESTLE-аналізу сформульовано реалістичну картину можливостей бренду, їх сильні, слабкі сторони, можливості та виклики з урахуванням відповідних чинників:політичних, економічних, соціальних, технологічних, правових, екологічних. Запропонована триступенева авторська модель мультирівневої інформацінйо-комунікаційної стратегії України, яка складається з трьох стратегічних рівнів:глобального інформаційного впливу, тематичного поглиблення та локалізованої взаємодії; можливі фінансові витрати змодельованої кампанії. Як висновок, можна констатувати, що стратегічне управління цифровим брендом України потребує інституційної стабільності, гнучкого контентного дизайну, адаптивної взаємодії з глобальними платформами та високого рівня інформаційної координації. У подальших дослідженнях є доцільним зосередження уваги на розробці метрик ефективності цифрових стратегій публічної дипломатії в умовах швидкоплинного інформаційного середовища. |
|
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" |
uk_UA |
dc.publisher |
Український державний університет науки і технологій |
|
dc.subject |
branding |
uk_UA |
dc.subject |
public administration |
uk_UA |
dc.subject |
digital branding |
uk_UA |
dc.subject |
communication |
uk_UA |
dc.subject |
information campaign |
uk_UA |
dc.subject |
digitalization |
uk_UA |
dc.subject |
strategy |
uk_UA |
dc.subject |
international relations |
uk_UA |
dc.subject |
model |
uk_UA |
dc.subject |
factors |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
державне управління |
uk_UA |
dc.subject |
цифровий брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
цифрофізація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна кампанія |
uk_UA |
dc.subject |
чинники |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні відносини |
uk_UA |
dc.subject |
модель |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Modeling a multilevel communication campaign in digital branding: the case of Ukraine |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Моделювання мультирівневої комунікаційної кампанії для цифрового брендингу держави: кейс України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |