00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калініченко, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Kalinichenko, Оlena
dc.contributor.author Пойта, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Poita, Iryna
dc.contributor.author Мосійчук, Ірина Вікторівна
dc.contributor.author Mosiichuk, Iryna
dc.date.accessioned 2025-07-18T09:50:03Z
dc.date.available 2025-07-18T09:50:03Z
dc.date.issued 2025-06
dc.identifier https://economic-prostir.com.ua/article/202-marketyngovi-doslidzhennya-yak-instrument-formuvannya-tovarnoyi-polityky-pidpryyemstva/
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.30838/EP.202.132-136
dc.identifier.citation Калініченко О. О. Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства / О. О. Калініченко // Економічний простір. – 2025. – № 202. – С. 132-136 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15852
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень як інструменту формування товарної політики підприємства. Висвітлено розвиток та етапи маркетингових досліджень від початку їх запровадження і до сьогодення. Проаналізовано роль маркетингових досліджень як для сучасного бізнесі так і для споживача. Це дослідження показало, що маркетингові дослідження є важливою частиною бізнес-стратегії будь якого підприємства, будь то бізнес B2B або B2C. Дане дослідження дає відповідь, що необхідно надати компаніям можливість приймати рішення про рух вперед та прийняття рішень на основі даних отриманих під час проведення маркетингових досліджень. Проаналізовано, що більшість компаній знають, що таке маркетингові дослідження, і усвідомлюють їх значення в загальному розумінні, але можуть не визнати, наскільки важливим є такі дослідження, щоб досягти успіху в бізнесі. Доведено, що маркетингові дослідження забезпечують оцінку ефективності маркетингових заходів через аналіз споживчих відгуків, обсягів продажів та інших ключових показників, що дозволяє своєчасно коригувати стратегії ведення бізнесу. uk_UA
dc.description.abstract EN: The article deals with the theoretical foundations of marketing research as a tool for shaping the product policy of the enterprise. The development and stages of marketing research from the beginning of its introduction to the present time are highlighted. The role of marketing research for both modern business and consumer is analysed. This study has shown that marketing research is an important part of the business strategy of any enterprise, whether it is a B2B or B2C business. This study answers that there is a need to empower companies to make decisions to move forward and make decisions based on the data obtained from market research. It is analysed that most companies know what marketing research is and are aware of its importance in common understanding, but may not recognise how important such research is to achieve business success. It is proved that marketing research provides an assessment of the effectiveness of marketing activities through the analysis of consumer feedback, sales volumes and other key indicators, which allows timely adjustments in business strategies.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject товарна політика uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject послуга uk_UA
dc.subject товар uk_UA
dc.subject marketing research uk_UA
dc.subject product policy uk_UA
dc.subject market uk_UA
dc.subject consumer uk_UA
dc.subject product uk_UA
dc.subject service uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing research as a tool for shaping the company's product policy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу