DSpace Repository

Корпоративна соціальна відповідальність: причини та вплив на корпоративну репутацію

Show simple item record

dc.contributor.author Орлова, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Orlova, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-10-02T10:55:50Z
dc.date.available 2019-10-02T10:55:50Z
dc.date.issued 2019-01
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.100119.213.359
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/179274/179345
dc.identifier.citation Орлова Н. В. Корпоративна соціальна відповідальність: причини та вплив на корпоративну репутацію / Н. В. Орлова // Економічний простір. – 2019. – № 141. – С. 213-228. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1560
dc.description.abstract UK: У статті досліджуються теоретико-методологічні аспекти корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовані основні причини, що спонукають бізнес до КСВ та основні практики соціальної відповідальності в сучасному діловому середовищі. Вивчення теоретичних підходів, що використовуються сьогодні в літературі з даної проблематики, дозволяє характеризувати КСВ як складову частину корпоративного управління, що базується на системі етичних і ціннісних норм компанії. Ця діяльність проявляється в добровільній реалізації економічних, екологічних та соціальних заходів, не пов'язаних безпосередньо з вимогами виробничого процесу. Результатом здійснення соціально відповідальних практик є не тільки позитивний вплив на життєдіяльність зацікавлених сторін, а й підвищення вартості бізнесу, зростання конкурентоспроможності підприємства і зміцнення ділової репутації. Аспект взаємозв'язку КСВ і корпоративної репутації, як елемента нематеріальних активів фірми, розглянуто з позиції різних теоретичних підходів: інституціональна теорія / теорія легітимності, теорія управління враженнями, теорія управління репутаційними ризиками, теорія агентства і теорія сигналів. Обґрунтовано значення корпоративної соціальної відповідальності як ефективного інструменту формування ділової репутації за умови забезпечення довгострокового характеру цієї діяльності, підтримки на рівні вищого керівництва, прозорості взаємовідносин зі стейкхолдерами і використання ефективних медіа, маркетингових та рекламних комунікацій. en_US
dc.description.abstract EN: The article deals with theoretical and methodological aspects of corporate social responsibility. The main reasons that motivate business to CSR and the main practicesьof social responsibility in the modern business environment are analyzed. The study of the theoretical approaches used allows us to characterize CSR as an integral part of corporate governance, based on the system of ethical and value norms of the company. This activity is associated with the voluntary implementation of economic, environmental and social activities that are not directly related to the requirements of the production process. The implementation of socially responsible practices results not only in a positive impact on the livelihood of stakeholders, but also in an increase in the value of business, an increase in the competitiveness of the enterprise and the strengthening of business reputation. The relationship between CSR and corporate reputation as an element of intangible assets of a company is considered from the standpoint of various theoretical approaches: institutional / legitimacy theory, impression management theory, reputation risk management theory, agency theory and signaling theory. The importance of corporate social responsibility as an effective tool for the formation of business reputation is justified under the condition of ensuring the long-term nature of this activity, its support at the level of senior management, the transparency of relations with stakeholders and the use of effective media, marketing and advertising communications.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) en_US
dc.subject корпоративна репутація en_US
dc.subject соціально відповідальні практики en_US
dc.subject стейкхолдери en_US
dc.subject ділове середовище en_US
dc.subject corporate social responsibility (CSR) en_US
dc.subject corporate reputation en_US
dc.subject socially esponsible practices en_US
dc.subject Stakeholders en_US
dc.subject business environment en_US
dc.title Корпоративна соціальна відповідальність: причини та вплив на корпоративну репутацію en_US
dc.title.alternative Corporate social responsibility: causes and influence on corporate reputation en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account