00 DSpace/Manakin Repository

Формування мережевої туристичної індустрії як форма глобальної інтеграції країн

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Атаманчук, Заріна Асланівна
dc.contributor.author Atamanchuk, Zarina
dc.date.accessioned 2019-10-02T06:54:49Z
dc.date.available 2019-10-02T06:54:49Z
dc.date.issued 2019-01
dc.identifier DOI 10.30838/P.ES.2224.100119.49.345
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/178221/178224
dc.identifier.citation Атаманчук З. А. Формування мережевої туристичної індустрії як форма глобальної інтеграції країн / З. А. Атаманчук // Економічний простір. – 2019. – № 141. – С. 49-64. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1542
dc.description.abstract UK: Нові економічні феномени туристичної індустрії багатьох країн, де спостерігається посилення концентрації та централізації надання послуг, проявляються у складному перетині відносин інтеграції, транснаціоналізації, що супроводжуються процесами інформатизації суспільства, потребують конструктивного наукового переосмислення в діяльності суб’єктів туристичного бізнесу, що підсилює актуальність окресленої проблематики. У статті на основі застосованих автором загальнонаукових методів теоретичного узагальнення та абстрагування, методів аналізу та синтезу проведено: ґрунтовний аналіз типів організаційних моделей мережевої інтеграції в сфері міжнародного туризму; порівняльний аналіз масштабів діяльності світових туристичних мереж, глобальних он-лайн агентств подорожей, готельних ланцюгів, ресторанних мереж, глобальних партнерських об’єднань авіакомпаній; обґрунтовано роль електронної комерції у глобалізації туризму як наслідок процесів інформатизації суспільства; доведено, що формування мережевої туристичної індустрії – незворотній процес інтенсивної інтеграції суміжних зі сферою туризму галузей, глобальної інтеграції країн задля активізації синергетичних можливостей бізнес- середовища, як факторів, що визначають створення нового туристичного продукту в межах визначеної туристичної дестинації, та, в цілому, визначають сталий розвиток туризму. en_US
dc.description.abstract EN: The new economic phenomena of the tourism industry in many countries, where there is an increase in the concentration and centralization of services provision, has been shown in the complex crossing of integration, transnationalization, accompanied by the processes of the society informatization, require a constructive scientific rethinking in the tourism business activities, that increases the relevance of the identified issues. In the article on the basis of the author's general scientific methods of theoretical generalization and abstraction, methods of analysis and synthesis have been used: a thorough analysis of the types of organizational models of network integration in the field of international tourism; a comparative analysis of the scale of world tourist networks activities, global online travel agencies, hotel chains, restaurant networks, global partner airlines; the role of electronic commerce in the tourism globalization as a result of the society informatization processes have been substantiated; it has been proved that the network tourism industry formation is an irreversible process of intensive integration of industries adjacent to the tourism industry, global integration of countries in order to enhance the synergies of the business environment as factors determining the creation of a new tourism product within a defined tourist destination and, in general, determine sustainable tourism development.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject глобалізація en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject мережева туристична індустрія en_US
dc.subject ефект синергії en_US
dc.subject сталий розвиток en_US
dc.subject globalization en_US
dc.subject integration en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject network tourism industry en_US
dc.subject synergy effect en_US
dc.subject sustainability en_US
dc.title Формування мережевої туристичної індустрії як форма глобальної інтеграції країн en_US
dc.title.alternative The network tourist industry formation as a form of global integration of countries en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу