DSpace Repository

Особливості та принципи розвитку науково-освітнього кластера

Show simple item record

dc.contributor.author Дідківська, Олена Дмитрівна
dc.contributor.author Дидковская, Елена Дмитриевна
dc.contributor.author Didkivska, Olena
dc.date.accessioned 2019-10-01T12:55:26Z
dc.date.available 2019-10-01T12:55:26Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/47.pdf
dc.identifier.citation Дідківська О. Г. Особливості та принципи розвитку науково-освітнього кластера / О. Г. Дідківська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 243-249. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1537
dc.description.abstract UK: У статті обґрунтовано створення та розвиток науково-освітніх кластерів на основі соціального партнерства між навчальними закладами, студентами, роботодавцями та громадськістю. Наведено визначення терміна «науково-освітній кластер» та погляди вчених. Розглянуто структуру найбільш відомого у світі Массачусетського науково-освітнього кластера США. Визначено основні принципи розвитку науково-освітнього кластера та переваги створення цих кластерів для всіх сторін партнерства. en_US
dc.description.abstract RU: В статье обоснованы создание и развитие научно-образовательных кластеров на основе социального партнерства между учебными заведениями, студентами, работодателями и общественностью. Приведены определения термина «научно-образовательный кластер» и взгляды ученых. Рассмотрена структура наиболее известного в мире Массачусетского научно-образовательного кластера США. Определены основные принципы развития научно-образовательного кластера и преимущества создания этих кластеров для всех сторон партнерства.
dc.description.abstract EN: The article contains the creation and development of educational clusters based on social partnership between educational institutions, students, employers and the publi,c. This author grounds the definition of educational cluster and the deals with modern views of scientists. The structure of the world’s most famous Massachusetts Education Cluster of the United States. The basic principles of an educational cluster and the advantages of the creation of these clusters for all parties of the partnership are defined.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject науково-освітній кластер en_US
dc.subject кластерний підхід en_US
dc.subject структура науково-освітнього кластера en_US
dc.subject кваліфікація студентів en_US
dc.subject якість освіти en_US
dc.subject научно-образовательный кластер en_US
dc.subject кластерный подход en_US
dc.subject структура научно-образовательного кластера en_US
dc.subject квалификация студентов en_US
dc.subject качество образования en_US
dc.subject scientific and educational cluster en_US
dc.subject cluster approach en_US
dc.subject structure of scientific and educational cluster en_US
dc.subject qualification of students en_US
dc.subject quality of education en_US
dc.title Особливості та принципи розвитку науково-освітнього кластера en_US
dc.title.alternative Особенности и принципы развития научно-образовательного кластера en_US
dc.title.alternative The theoretical basis for the study of spatial mobility of population in the context of human development en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account