00 DSpace/Manakin Repository

Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шамов, І. С.
dc.contributor.other Орловська, Юлія Валеріївна (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2025-05-08T10:28:42Z
dc.date.available 2025-05-08T10:28:42Z
dc.date.issued 2023-12-15
dc.identifier.citation Шамов І. С. Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ / Б. В. Савранський ; наук. керівник Ю. В. Орловська //Сучасні виклики для Європейського бізнесу. Безпека, конкурентоспроможність, екологічність : зб. тез наук.-практ. конф. студ. та молодих науковців. (15 грудня 2023). – Дніпро: ПДАБА, 2023. – С. 96-100. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.title Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу