DSpace Repository

Атрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопменті

Show simple item record

dc.contributor.author Єрьоменко, Даніїл
dc.contributor.author Кіріченко, Ігор
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2025-05-06T06:21:46Z
dc.date.available 2025-05-06T06:21:46Z
dc.date.issued 2023-03-27-28
dc.identifier.citation Єрьоменко Д. Атрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопменті / Д. Єрьоменко, І. Кіріченко ; наук. керівник Є. П. Морозова // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27–28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 671-673. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15260
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject девелопмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Атрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопменті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account