00 DSpace/Manakin Repository

Communication strategy of Ukrainian business exporters in the context of geopolitical challenges

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Maksymova, Iryna
dc.contributor.author Максимова, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Vyshnevska, Kira
dc.contributor.author Вишневська, Кіра Георгіївна
dc.contributor.author Kulishov, Volodymyr
dc.contributor.author Кулішов, Володимир Васильович
dc.contributor.author Padalka, Oleh
dc.contributor.author Падалка, Олег Семенович
dc.date.accessioned 2025-05-02T06:26:21Z
dc.date.available 2025-05-02T06:26:21Z
dc.date.issued 2025-03
dc.identifier https://economic-prostir.com.ua/article/199-komunikaczijna-strategiya-ukrayinskyh-biznes-eksporteriv-v-umovah-geopolitychnyh-vyklykiv-in-english/
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.228-236
dc.identifier.citation Communication strategy of Ukrainian business exporters in the context of geopolitical challenges / I. Maksymova, K. Vyshnevska, V. Kulishov, O. Padalka // Економічний простір. – 2025. – № 199. – С. 228-236 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15243
dc.description.abstract EN: The article provides a theoretical and methodological grounds for the communication strategy for exporters as an integral component of business promotion in the international market; systematizes the main determinants which influence the formation of a communication strategy, namely, target audience segmentation and profiling, optimal means of information transmission selection, key messages, assessment of the communication and marketing strategy effectiveness, including a set of measures ensuring clear, consistent and attractive communication. Besides, it analyzes the challenges and problems of Ukrainian exporters in the international market, including the imperfection of infrastructure, insufficient development of financial mechanisms to support exporters, the dependence of the dynamics of Ukrainian exports on changes in the world market conditions and high import dependence, currency fluctuations, political situation and changes in international trade agreements; presents analytical information on Ukrainian commodity exports in conditions of instability in the world markets of agricultural and metallurgical products. A certain set of tools for implementing an international communication strategy is proposed, in particular, participation in exhibitions, digital and content marketing, PR companies to build a positive image and of national product brands which emphasize USP and competitiveness in the foreign market. The article concludes that the communication strategy of Ukrainian business exporters requires a detailed study of local conditions, cultural, demographic, psychological and economic factors which give opportunity for a more accurate determination of international consumers needs and priorities, in other words, a strategic rethinking of export orientation policy and its adaptation in the context of geopolitical challenges. uk_UA
dc.description.abstract UK: У статті здійснено теоретико-методологічне обґрунтування комунікаційної стратегії експортерів як невід’ємного елемента просування бізнесу на міжнародному ринку. Визначено ключові підходи до формування ефективної комунікаційної з урахуванням глобальних трансформацій та геополітичних ризиків, а також обґрунтовано інструментарій, спрямованого на підвищення їх присутності і пізнаваності на міжнародних ринках. Систематизовано основні детермінанти, що впливають на формування комунікаційної стратегії, а саме: сегментацію та профілювання цільової аудиторії, вибір оптимальних засобів передачі інформації, визначення ключових меседжів, оцінювання ефективності комунікаційної та маркетингової стратегії, а також комплекс заходів, спрямованих на забезпечення чіткої, узгодженої та привабливої комунікації. Окрім цього, проаналізовано виклики та проблеми українських експортерів на міжнародному ринку, зокрема: недосконалість інфраструктури, недостатній розвиток фінансових механізмів підтримки експортерів, залежність динаміки українського експорту від змін кон’юнктури світового ринку та високої імпортозалежності, валютні коливання, політичну ситуацію та зміни в міжнародних торговельних угодах. Представлено аналітичну інформацію щодо українського товарного експорту в умовах нестабільності світових ринків аграрної та металургійної продукції. Запропоновано комплекс інструментів для реалізації міжнародної комунікаційної стратегії, зокрема: участь у виставках, цифровий і контент-маркетинг, PR-кампанії, спрямовані на формування позитивного іміджу та створення національних брендів продукції, які підкреслюють унікальну торговельну пропозицію та конкурентоспроможність на зовнішніх ринках. Зроблено висновок, що комунікаційна стратегія українських експортерів потребує детального вивчення локальних умов, культурних, демографічних, психологічних та економічних факторів, що дасть змогу точніше визначати потреби та пріоритети міжнародних споживачів. Таким чином, необхідним є стратегічне переосмислення політики експортної орієнтації та її адаптація до умов геополітичних викликів.
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій
dc.subject brand uk_UA
dc.subject international relations uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject PR company uk_UA
dc.subject export uk_UA
dc.subject business communication uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject geopolitics uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject експорт uk_UA
dc.subject PR-кампанія uk_UA
dc.subject міжнародні відносини uk_UA
dc.subject геополітика uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject бізнес-комунікація uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.title Communication strategy of Ukrainian business exporters in the context of geopolitical challenges uk_UA
dc.title.alternative Комунікаційна стратегія українських бізнес-експортерів в умовах геополітичних викликів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу