00 DSpace/Manakin Repository

Айдентика як елемент маркетингового просування бренду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манухін, Олексій
dc.contributor.other Пилипенко, Олександр Володимирович (науковий керівник)
dc.contributor.other Андрєєва Антоніна Валеріївна (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2025-04-21T08:04:47Z
dc.date.available 2025-04-21T08:04:47Z
dc.date.issued 2023-03-27
dc.identifier.citation Манухін О. Айдентика як елемент маркетингового просування бренду / О. Манухін ; наук. керівники: О. В. Пилипенко, А. В. Андрєєва // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27–28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 721-722. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject айдентика uk_UA
dc.subject бізнес-стратегія uk_UA
dc.title Айдентика як елемент маркетингового просування бренду uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу