00 DSpace/Manakin Repository

Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кононенко, Дмитро
dc.contributor.other Фісуненко Павло Анатолійович (науковий керівник)
dc.date.accessioned 2025-04-14T09:49:15Z
dc.date.available 2025-04-14T09:49:15Z
dc.date.issued 2023-03-27-28
dc.identifier.citation Кононенко Д. Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти / Д. Кононенко ; наук. керівник П. А. Фісуненко // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27–28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 695-697. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15137
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject управління підприємством uk_UA
dc.title Стратегія маркетингу будівельної компанії: сучасні вимоги, фактори та інструменти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу