dc.contributor.author |
Рустамова, А. |
|
dc.contributor.author |
Малиновська, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-03T08:35:08Z |
|
dc.date.available |
2025-04-03T08:35:08Z |
|
dc.date.issued |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.citation |
Рустамова А. Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату / А. Рустамова, Т. С. Малиновська // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 74-75. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15055 |
|
dc.description.abstract |
UK: Одним з найбільш ефективних способів діагностики і корекції соціальних проблем є використання соціальної реклами, в тому числі соціального плакату, де метою є привернення уваги до соціальної проблеми. Психологія кольору реклами допомагає досягти потрібного ефекту і зацікавити аудиторію. Точно вибрана колірна гама в дизайні соціального плакату може бути дуже ефективним інструментом для донесення необхідного соціального меседжу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний плакат |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
колір |
uk_UA |
dc.title |
Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |