DSpace Repository

Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату

Show simple item record

dc.contributor.author Рустамова, А.
dc.contributor.author Малиновська, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-04-03T08:35:08Z
dc.date.available 2025-04-03T08:35:08Z
dc.date.issued 2024-04-25
dc.identifier.citation Рустамова А. Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату / А. Рустамова, Т. С. Малиновська // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 74-75. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15055
dc.description.abstract UK: Одним з найбільш ефективних способів діагностики і корекції соціальних проблем є використання соціальної реклами, в тому числі соціального плакату, де метою є привернення уваги до соціальної проблеми. Психологія кольору реклами допомагає досягти потрібного ефекту і зацікавити аудиторію. Точно вибрана колірна гама в дизайні соціального плакату може бути дуже ефективним інструментом для донесення необхідного соціального меседжу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject соціальний плакат uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject колір uk_UA
dc.title Вплив колористичного рішення на емоційне сприйняття соціального плакату uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account