dc.contributor.author |
Маркова, Г. Д. |
|
dc.contributor.author |
Полюшкін, Сергій Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-31T09:26:44Z |
|
dc.date.available |
2025-03-31T09:26:44Z |
|
dc.date.issued |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.citation |
Маркова Г. Д. Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні / Г. Д. Маркова, С. С. Полюшкін // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 58-59. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15029 |
|
dc.description.abstract |
UK: Ще з часів Першої та Другої світових війн найефективнішим засобом пропаганди залишаєтся соціальний плакат, що став основою соціальної реклами патріотичного спрямування. Він є одним з найпростіших засобів надання інформації та для того, щоб виконувати свої функції, як і інші медіа, повинен мати свої принципи та елементи, яку привертають увагу споживача. |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний плакат |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна війна |
uk_UA |
dc.title |
Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |