DSpace Repository

Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Маркова, Г. Д.
dc.contributor.author Полюшкін, Сергій Сергійович
dc.date.accessioned 2025-03-31T09:26:44Z
dc.date.available 2025-03-31T09:26:44Z
dc.date.issued 2024-04-25
dc.identifier.citation Маркова Г. Д. Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні / Г. Д. Маркова, С. С. Полюшкін // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 58-59. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15029
dc.description.abstract UK: Ще з часів Першої та Другої світових війн найефективнішим засобом пропаганди залишаєтся соціальний плакат, що став основою соціальної реклами патріотичного спрямування. Він є одним з найпростіших засобів надання інформації та для того, щоб виконувати свої функції, як і інші медіа, повинен мати свої принципи та елементи, яку привертають увагу споживача.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject соціальний плакат uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject інформаційна війна uk_UA
dc.title Особливості суспільного запиту у соціальних плакатах під час війни в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account