00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильєв, Д. О.
dc.contributor.author Цекут, А. К.
dc.contributor.author Колеснікова, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-03-21T09:51:27Z
dc.date.available 2025-03-21T09:51:27Z
dc.date.issued 2024-04-25
dc.identifier.citation Васильєв Д. О. Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу / Д. О. Васильєв, А. К. Цекут, Т. М. Колеснікова // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 246-248 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14970
dc.description.abstract UK: Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), що застосовуються на автомобільному транспорті працюють у постійно змінюваних навантажувальних режимах. При цьому більшість часу займають режими малих навантажень та холостого ходу. При цьому, номінальна потужність двигуна використовується лише частково. Як відомо з теорії ДВЗ, ефективна потужність двигуна крім ефективного середнього тиску, тактності, частоти обертання, залежить також і від робочого об’єму двигуна. Тобто, за інших рівних умов, доцільно було б мати для кожного навантажувального режиму двигун з певним робочим об’ємом. Іншими словами, при зниженні навантаження робочий об’єм повинен зменшуватись і навпаки. Очевидно, що при такій постановці питання необхідність в дроселюванні суміші на впуску, тобто кількісного регулювання потужності в бензинових двигунах, відпадає. Тобто відпадає і вирішення питання погіршення показників ДВЗ на часткових режимах через зменшення кута відкриття дросельної заслінки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject двигуни внутрішнього згоряння uk_UA
dc.subject потужність двигуна uk_UA
dc.title Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу