dc.contributor.author |
Васильєв, Д. О. |
|
dc.contributor.author |
Цекут, А. К. |
|
dc.contributor.author |
Колеснікова, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-21T09:51:27Z |
|
dc.date.available |
2025-03-21T09:51:27Z |
|
dc.date.issued |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.citation |
Васильєв Д. О. Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу / Д. О. Васильєв, А. К. Цекут, Т. М. Колеснікова // Матеріали V науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, (25−26 квітня 2024, Дніпро) : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – С. 246-248 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14970 |
|
dc.description.abstract |
UK: Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), що застосовуються на автомобільному транспорті працюють у постійно змінюваних навантажувальних режимах. При цьому більшість часу займають режими малих навантажень та холостого ходу. При цьому, номінальна потужність двигуна використовується лише частково. Як відомо з теорії ДВЗ, ефективна потужність двигуна крім ефективного середнього тиску, тактності, частоти обертання, залежить також і від робочого об’єму двигуна. Тобто, за інших рівних умов, доцільно було б мати для кожного навантажувального режиму двигун з певним робочим об’ємом. Іншими словами, при зниженні навантаження робочий об’єм повинен зменшуватись і навпаки. Очевидно, що при такій постановці питання необхідність в дроселюванні суміші на впуску, тобто кількісного регулювання потужності в бензинових двигунах, відпадає. Тобто відпадає і вирішення питання погіршення показників ДВЗ на часткових режимах через зменшення кута відкриття дросельної заслінки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.subject |
двигуни внутрішнього згоряння |
uk_UA |
dc.subject |
потужність двигуна |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз методів регулювання робочого об’єму автомобільних Бензинових двигунів внутрішнього згоряння з позиції покращення паливної економічності та виявлення перспективної конструкції двигуна для реалізації найбільш економічного методу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |