DSpace Repository

Напрями маркетингової політики органічних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Новак, Наталія Петрівна
dc.contributor.author Новак, Наталья Петровна
dc.contributor.author Novak, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-09-27T07:11:23Z
dc.date.available 2019-09-27T07:11:23Z
dc.date.issued 2016-08
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/26.pdf
dc.identifier.citation Новак Н. П. Напрями маркетингової політики органічних підприємств трактів / Н. П. Новак // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 127-130. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1490
dc.description.abstract UK: У статті визначено важливість маркетингової політики для розвитку органічних підприємств. Насамперед ідеться про всебічне дослідження ринку та стратегій збуту органічної продукції через наявність фінансово-економічних особливостей органічного виробництва. Встановлено, що це значні затрати сертифікації, додаткова вартість перехідного періоду, велика собівартість органічної продукції тощо. Виявлено, що ринковий маркетинг органічних підприємств обов’язково має доповнюватися екологічним та соціальним. Обґрунтовано їх завдання та функції. Тільки за такого підходу можна розкрити особливості органічних підприємств та забезпечити ефективні стратегії їх розвитку. en_US
dc.description.abstract RU: В статье определена важность маркетинговой политики для развития органических предприятий. В первую очередь речь идет о всестороннем исследовании рынка и стратегий сбыта органической продукции через наличие финансово-экономических особенностей органического производства. Установлено, что это значительные затраты сертификации, дополнительная стоимость переходного периода, большая себестоимость органической продукции и тому подобное. Выявлено, что рыночный маркетинг органических предприятий обязательно должен дополняться экологическим и социальным. Обоснованы их задачи и функции. Только при таком подходе можно раскрыть особенности органических предприятий и обеспечить эффективные стратегии их развития.
dc.description.abstract EN: The article defines the importance of the marketing policy for the development of organic businesses. First of all, we are talking about a comprehensive market research and strategies marketing of organic products through the availability of financial-economic characteristics of organic production. It is established that this is a significant cost of certification, the additional cost of the transitional period, large costs of organic products and the like. Revealed that the market marketing in the case of organic enterprises must be supplemented by environmental and social. Reasonably their tasks and functions. Only with this approach can reveal features of the organic enterprises and to provide an effective strategy for their development.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject політика en_US
dc.subject структура en_US
dc.subject ринковий en_US
dc.subject екологічний en_US
dc.subject соціальний en_US
dc.subject інструменти en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject политика en_US
dc.subject рыночный en_US
dc.subject экологический en_US
dc.subject социальный en_US
dc.subject инструменты en_US
dc.subject управление en_US
dc.subject эффективность en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject policy en_US
dc.subject structure en_US
dc.subject market en_US
dc.subject environmental en_US
dc.subject social en_US
dc.subject tools en_US
dc.subject management en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Напрями маркетингової політики органічних підприємств en_US
dc.title.alternative Направления маркетинговой политики органических предприятий en_US
dc.title.alternative The direction of the marketing policy of organic businesses en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account