DSpace Repository

Маркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливості

Show simple item record

dc.contributor.author Антонова, Олександра
dc.contributor.other Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-03-11T06:59:28Z
dc.date.available 2025-03-11T06:59:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Антонова О. Маркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливості : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олександра Антонова ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14891
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject інтернет магазин uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject аналітика uk_UA
dc.subject новітні технології uk_UA
dc.title Маркетинг в електронній комерції: ключові аспекти та особливості uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account