00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Статус С»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біляєв, Олександр
dc.contributor.other Верхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-03-10T08:41:23Z
dc.date.available 2025-03-10T08:41:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Біляєв О. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Статус С») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олександр Біляєв ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2024. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14887
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject оцінка uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject стратегічний менеджмент uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Статус С») uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу