DSpace Repository

Маркетингові цінові стратегії підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Назарчук, Дар’я
dc.contributor.other Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-02-18T12:05:41Z
dc.date.available 2025-02-18T12:05:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Назарчук Д. Маркетингові цінові стратегії підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дар’я Назарчук ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14725
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject поведінка споживача uk_UA
dc.subject ціноутворення uk_UA
dc.subject цінові стратегії uk_UA
dc.subject маркетингова цінова політика uk_UA
dc.title Маркетингові цінові стратегії підприємства uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account