00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кадук, Максим
dc.contributor.other Верхоглядова, Наталя Ігорівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-02-12T11:45:51Z
dc.date.available 2025-02-12T11:45:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кадук М. Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Кадук ; керівник Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2024. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14668
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject цифрові трансформаційні процеси uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject діджиталізація uk_UA
dc.subject інструментарій uk_UA
dc.title Розвиток маркетингової стратегії підприємства в умовах цифрових перетворень (на прикладі ТОВ «Райт Тім») uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу