dc.contributor.author |
Солод, Леонтіна Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-11T11:42:40Z |
|
dc.date.available |
2025-02-11T11:42:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Аналіз і фізико-математичне моделювання в теплогазопостачанні, вентиляції та кондиціюванні» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 192 «Будівництво та цивільна інженерія», освітньо-наукової програми «Теплогазопостачання, вентиляція і кондиціювання» ден. форми навчання / Укр. держ. ун-т науки і технол.; ННІ «Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури»; уклад.: Л. В. Солод. – Дніпро, 2024. – 16 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14625 |
|
dc.description.abstract |
UK: Методичні вказівки призначені для допомоги здобувачам у виконанні практичних завдань з дисципліни «Аналіз і фізико-математичне моделювання в теплогазопостачанні, вентиляції та кондиціюванні». До кожного практичного заняття надано завдання з підготовки до виконання завдань, запропоновані завдання для виконання з прикладами та/або довідковим матеріалом. Методичні вказівки містять рекомендації щодо оформлення звіту з виконаних робіт, вимоги до його захисту та критерії оцінювання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" |
uk_UA |
dc.publisher |
Український державний університет науки і технологій |
|
dc.subject |
теплопостачання |
uk_UA |
dc.subject |
вентиляція |
uk_UA |
dc.subject |
кондиціювання |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз і фізико-математичне моделювання |
uk_UA |
dc.title |
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Аналіз і фізико-математичне моделювання в теплогазопостачанні, вентиляції та кондиціюванні» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія», освітньо-наукової програми «Теплогазопостачання, вентиляція і кондиціювання» денної форми навчання |
uk_UA |
dc.type |
Methodical recommendations |
uk_UA |