00 DSpace/Manakin Repository

Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Болгов, Максим
dc.contributor.other Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-02-07T11:26:38Z
dc.date.available 2025-02-07T11:26:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Болгов М. Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Болгов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject тенденції розвитку uk_UA
dc.subject ринок танцювальних послуг uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу