dc.contributor.author |
Болгов, Максим |
|
dc.contributor.other |
Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник) |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-07T11:26:38Z |
|
dc.date.available |
2025-02-07T11:26:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Болгов М. Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio : магіст. робота : 075 Маркетинг / Максим Болгов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2024. – 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14587 |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
тенденції розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
ринок танцювальних послуг |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку танцювальних послуг на прикладі Rock Dance Studio |
uk_UA |
dc.type |
Master Thesis |
uk_UA |