DSpace Repository

Управління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Ніконова, М. І.
dc.contributor.author Никонова, М. И.
dc.contributor.author Nikonova, M.
dc.date.accessioned 2019-09-23T11:11:45Z
dc.date.available 2019-09-23T11:11:45Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/35.pdf
dc.identifier.citation Ніконова М. І. Управління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризи / М. І. Ніконова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 179-184. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1451
dc.description.abstract UK: Стаття розкриває сучасну і актуальну тему формування системи ефективного управління комерційним підприємством в умовах економічної кризи. Виявлені основні фактори ефективного рефлексивного управління комерційною діяльністю підприємства. Особливу увагу приділено рефлексивному аналізу взаємин учасників ринкових процесів, для виявлення напрямків ефективної взаємодії комерційних підприємств зі споживачами і забезпечення стійкої конкурентної переваги. Основним науковим результатом статті слід вважати подальший розвиток моделі рефлексивних ігор для визначення споживчої привабливості. en_US
dc.description.abstract RU: Статья раскрывает современную и актуальную тему формирования системы эффективного управления коммерческим предприятием в условиях экономического кризиса. Выявлены основные факторы эффективного рефлексивного управления коммерческой деятельностью предприятия. Особое внимание уделено рефлексивному анализу взаимоотношений участников рыночных процессов, для выявления направлений эффективного взаимодействия коммерческих предприятий с потребителями и обеспечения устойчивого конкурентного преимущества. Основным научным результатом статьи следует считать дальнейшее развитие модели рефлексивных игр для определения потребительской привлекательности.
dc.description.abstract EN: The article reveals the contemporary and urgent topic of forming a system of effective management of a commercial enterprise in the economic crisis. The main factors of effective reflexive control of commercial activities of the enterprise were identified. Particular attention is paid to the reflexive analysis of relations between the participants of market processes, to identify areas of effective interaction of businesses with consumers and to ensure a sustainable competitive advantage. Main scientific achievements of the article should be considered as continued development of the model of reflexive games to determine consumer appeal.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject споживчі переваги en_US
dc.subject система управління en_US
dc.subject прогнозування попиту en_US
dc.subject рефлексія en_US
dc.subject рефлексивне управління en_US
dc.subject рефлексивні ігри en_US
dc.subject потребительские предпочтения en_US
dc.subject система управления en_US
dc.subject прогнозирование спроса en_US
dc.subject рефлексия en_US
dc.subject рефлексивное управление en_US
dc.subject рефлексивные игры en_US
dc.subject consumer preferences en_US
dc.subject the control system en_US
dc.subject demand forecasting en_US
dc.subject reflection en_US
dc.subject reflective management en_US
dc.subject reflexive games en_US
dc.title Управління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризи en_US
dc.title.alternative Управление взаимоотношениями участников рыночных процессов в условиях кризиса en_US
dc.title.alternative Management of participant's relationship of market processes in crisis en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account