00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чеберячко, Анастасія
dc.contributor.other Грабовський, Ігор Сергійович (керівник)
dc.date.accessioned 2025-01-30T09:28:20Z
dc.date.available 2025-01-30T09:28:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чеберячко А. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Чеберячко ; керівник І. С. Грабовський. – Дніпро, 2024. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14499
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.title Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу