DSpace Repository

Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів

Show simple item record

dc.contributor.author Федорченко, Ігор
dc.contributor.other Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-01-23T07:10:13Z
dc.date.available 2025-01-23T07:10:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Федорченко І. Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ігор Федорченко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2024. – 119 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14466
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject електромобілі uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject споживча поведінка uk_UA
dc.subject прогнозування uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.title Маркетингові інструменти в аналізі розвитку ринку електромобілів uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account