DSpace Repository

Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”)

Show simple item record

dc.contributor.author Сподін, Андрій
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-01-16T09:48:01Z
dc.date.available 2025-01-16T09:48:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сподін А. Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”) : магіст. робота : 075 Маркетинг / Андрій Сподін ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14421
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject NEO-маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject маркетингова аналітика uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject задоволеність клієнтів uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject онлайн-освіта uk_UA
dc.title Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”) uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account