dc.contributor.author |
Сподін, Андрій |
|
dc.contributor.other |
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник) |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-16T09:48:01Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T09:48:01Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сподін А. Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”) : магіст. робота : 075 Маркетинг / Андрій Сподін ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14421 |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
uk_UA |
dc.subject |
NEO-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова аналітика |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
задоволеність клієнтів |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-освіта |
uk_UA |
dc.title |
Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”) |
uk_UA |
dc.type |
Master Thesis |
uk_UA |