00 DSpace/Manakin Repository

Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Серебреннікова, Ірина
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-01-15T11:03:26Z
dc.date.available 2025-01-15T11:03:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Серебреннікова І. Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая») : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ірина Серебреннікова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14413
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject таргетована реклама uk_UA
dc.subject стратегічна маркетингова карта uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії в інтернет-середовищі (на прикладі ПП «Астрая») uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу