DSpace Repository

Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії

Show simple item record

dc.contributor.author Жильцова, Тамара
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
dc.date.accessioned 2025-01-08T09:32:37Z
dc.date.available 2025-01-08T09:32:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Жильцова Т. Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії : магіст. робота : 075 Маркетинг / Тамара Жильцова ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2024. – 115 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14359
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Український державний університет науки і технологій, ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject контент-маркетинг uk_UA
dc.subject Instagram uk_UA
dc.subject SMM uk_UA
dc.subject залученість аудиторії uk_UA
dc.subject контент- стратегія uk_UA
dc.title Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторії uk_UA
dc.type Master Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account