00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шиян, Анатолій Антонович
dc.contributor.author Шиян, Анатолий Антонович
dc.contributor.author Shyian, Anatolii
dc.contributor.author Нікіфорова, Лілія Олександрівна
dc.contributor.author Никифорова, Лилия Александровна
dc.contributor.author Nikiforova, Liliia
dc.date.accessioned 2019-09-20T10:27:44Z
dc.date.available 2019-09-20T10:27:44Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/69.pdf
dc.identifier.citation Шиян А. А. Теоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 363-367. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1427
dc.description.abstract RU: У статті проаналізовано сучасний стан вищої освіти України. Побудовано теоретико-ігрову модель для узгодження інтересів держави та окремого ВНЗ на шляху до інтеграції вищої школи України до світового освітнього простору. Доведено, що рівновагою Неша є вибір таких стратегій: для держави – впроваджувати такі правила та норми функціонування ВНЗ, які характерні для країн розвинених, а для ВНЗ – запроваджувати елементи, характерні для функціонування ВНЗ у розвинених країнах. en_US
dc.description.abstract RU: В статье проанализировано современное состояние высшего образования Украины. Построена теоретико-игровая модель для согласования интересов государства и отдельного вуза на пути к интеграции высшей школы Украины в мировое образовательное пространство. Доказано, что равновесием Нэша является выбор таких стратегий: для государства – внедрять такие правила и нормы функционирования вуза, которые характерны для развитых стран, а для вуза – вводить элементы, характерные для функционирования вузов в развитых странах.
dc.description.abstract EN: The paper analyzes the current state of higher education in Ukraine. Game-theory model for coordination of interests of the Government and University during integration of higher school of Ukraine into the world educational space is described. It is proved that the Nash equilibrium is the choice of such strategies: for the Government to implement such rules and regulations for functioning of higher education institutions, which are characteristic for developed countries and for University to introduce the elements, which are typical for the functioning of the Universities in developed countries.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject теоретико-ігрова модель en_US
dc.subject ВНЗ en_US
dc.subject держава en_US
dc.subject узгодження інтересів en_US
dc.subject стратегия en_US
dc.subject теоретико-игровая модель en_US
dc.subject вуз en_US
dc.subject государство en_US
dc.subject согласование интересов en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject game-theoretic model en_US
dc.subject the university en_US
dc.subject government en_US
dc.subject the coordination of interests en_US
dc.title Теоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи України en_US
dc.title.alternative Теоретико-игровое моделирование выбора стратегии ВУЗА в условиях реформирования высшей школы Украины en_US
dc.title.alternative Game-theoretic modeling for choice of University strategy during reformation of higher school in Ukraine en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу