DSpace Repository

Конкурентна політика підприємства: сутність, принципи, орієнтири та підходи формування

Show simple item record

dc.contributor.author Халімон, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Халимон, Татьяна Николаевна
dc.contributor.author Khalimon, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-09-19T10:49:29Z
dc.date.available 2019-09-19T10:49:29Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/7_2017/30.pdf
dc.identifier.citation Халімон Т. М. Конкурентна політика підприємства: сутність, принципи, орієнтири та підходи формування / Т. М. Халімон // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 7. – С. 155-160. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1412
dc.description.abstract UK: У статті уточнено сутність, принципи, орієнтири, а також запропоновано новий науковий підхід до формування конкурентної політики підприємства з урахуванням клієнтоорієнтованої ціннісно-компетентісної інноваційної спрямованості та викликів й запитів сьогодення, обґрунтовано пропозицій та рекомендації щодо їх ефективного використання в практиці підприємств. У статті доведено, що процес формування конкурентної політики має охоплювати всі сфери діяльності підприємства з метою формування сталих конкурентних позицій на ринку та забезпечення довгострокової конкурентоспроможності. Оптимальне поєднання комплексу заходів конкурентної політики (маркетингові, інноваційні, організаційні) даватиме змогу підприємству ефективно реалізовувати власні конкурентні переваги та забезпечувати високу конкурентоспроможність в умовах наявного конкурентного середовища. en_US
dc.description.abstract RU: В статье уточнены сущность, принципы, ориентиры, а также предложен новый научный подход к формированию конкурентной политики предприятия с учетом клиентоориентированной ценностно-компетентстной инновационной направленности и вызовов и запросов настоящего времени, обоснованы предложения и рекомендации по их эффективному использованию в практике предприятий. В статье доказано, что процесс формирования конкурентной политики должен охватывать все сферы деятельности предприятия с целью формирования устойчивых конкурентных позиций на рынке и обеспечения долгосрочной конкурентоспособности. Оптимальное сочетание комплекса мер конкурентной политики (маркетинговые, инновационные, организационные) будет предоставлять возможность предприятию эффективно реализовывать собственные конкурентные преимущества и обеспечивать высокую конкурентоспособность в условиях существующей конкурентной среды.
dc.description.abstract EN: In the article the essence, principles, guidelines and proposed the formation of a new scientific approach of competition policy with regard to the enterprise customer-oriented values-orientation and innovative competence call requests and present reasonable proposals and recommendations for their effective use in practice companies. The article proved that the formation of competition policy shall cover all areas of the company in order to create sustainable competitive market position and ensure long-term competitiveness. The optimal combination of complex competition policy measures (marketing, innovation, organizational) will provide an opportunity to the company to effectively implement their own competitive advantage and provide high competitiveness in the existing competitive environment.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject конкурентна політика підприємства en_US
dc.subject принципи en_US
dc.subject орієнтири en_US
dc.subject підходи формування en_US
dc.subject конкурентная политика предприятия en_US
dc.subject принципы en_US
dc.subject ориентиры en_US
dc.subject подходы формирования en_US
dc.subject enterprise competition policy en_US
dc.subject principles en_US
dc.subject guidelines en_US
dc.subject approaches formation en_US
dc.title Конкурентна політика підприємства: сутність, принципи, орієнтири та підходи формування en_US
dc.title.alternative Конкурентная политика предприятия: сущность, принципы, ориентиры и подходы формирования en_US
dc.title.alternative Competition policy enterprise: essence, principles, goals and approaches formation en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account