DSpace Repository

Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Садовник, Олександр Володимирович
dc.contributor.author Садовник, Александр Владимирович
dc.contributor.author Sadovnyk, Oleksandr
dc.contributor.author Коротченко, Е. І.
dc.contributor.author Коротченко, Е. И.
dc.contributor.author Korotchenko, E.
dc.date.accessioned 2019-09-19T08:00:49Z
dc.date.available 2019-09-19T08:00:49Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/28.pdf
dc.identifier.citation Садовник О. В. Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства / О. В. Садовник, Е. І. Коротченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 143-146. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1401
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто сутність маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства. На основі економічного та стратегічного аналізу наукових джерел наведені основні етапи аналізу маркетингових ризиків. Обґрунтовано думку про те, що застосування оцінки маркетингових ризиків є важливим елементом діяльності підприємства та інструментом досягнення його цілей. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрена сущность маркетинговых рисков при реализации стратегии развития предприятия. На основе экономического и стратегического анализа научных источников приведены основные этапы анализа маркетинговых рисков. Обосновано мнение о том, что применение оценки маркетинговых ри- сков является важным элементом деятельности, а также инструментом достижения целей предприятия.
dc.description.abstract EN: The article examines the nature of marketing risks in the implementation of development strategy of an enterprise. The research based on economic and strategic analysis of scientific sources shows the main stages of marketing risks. Point of view about importance of the usage of risk assessment of marketing as an element of the enterprise activity, and the tool for achieving business objectives has been justified.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject економічний аналіз en_US
dc.subject оцінка en_US
dc.subject маркетинговий ризик en_US
dc.subject управління ризиком en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject экономический анализ en_US
dc.subject оценка en_US
dc.subject маркетинговый риск en_US
dc.subject управление риском en_US
dc.subject стратегия развития en_US
dc.subject economic analysis en_US
dc.subject evaluation en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject risk management en_US
dc.subject strategy development en_US
dc.title Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства en_US
dc.title.alternative Прогнозирование маркетинговых рисков во время реализации стратегии развития предприятия en_US
dc.title.alternative Prediction of marketing risks associated with the implementation of enterprise development strategies en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account