DSpace Repository

Оцінка вітчизняного ринку робочого одягу

Show simple item record

dc.contributor.author Проскурович, Оксана Василівна
dc.contributor.author Proskurovych, Oksana
dc.contributor.author Шеремета, А. С.
dc.contributor.author Sheremeta, Anatolii
dc.date.accessioned 2024-09-18T11:27:48Z
dc.date.available 2024-09-18T11:27:48Z
dc.date.issued 2024-09
dc.identifier DOI: HTTPS://DOI.ORG/10.30838/EP.192.113-119
dc.identifier https://economic-prostir.com.ua/article/192-oczinka-vitchyznyanogo-rynku-robochogo-odyagu/
dc.identifier.citation Проскурович О. В. Оцінка вітчизняного ринку робочого одягу / О. В. Проскурович, А. С. Шеремета // Економічний простір. – 2024. - № 192. - С. 113-119 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13693
dc.description.abstract UK: В науковій статі досліджено розвиток ринку пошиття робочого одягу в Україні. Наведено європейську та вітчизняну класифікацію видів робочого одягу та відповідну їм сегментацію ринку. Надана оцінка сучасного стану ринку робочого одягу на основі динаміки кількості підприємств, обсягів товарної та реалізованої продукції спеціального призначення. Вітчизняний ринок робочого одягу та засобів індивідуального захисту зберігає стійку тенденцію до зростання. Зокрема, відкриваються нові суб’єкти підприємництва, що займаються їх пошиттям і реалізацією. Вони розширюють асортимент виробів спеціального призначення, покращують їх якість та естетичний зовнішній вигляд. У статті сформовано тенденції розвитку ринку робочого одягу в Україні: оптимізація витрат щодо придбання робочого одягу кращої якості; поява нових технологій у виробництві робочого одягу підвищують вимоги до інноваційної складової ринку одягу; орієнтація виробників робочого одягу переважно на споживачів низького і середнього цінових сегментів; зростання обсягів пошиття форменого одягу для ЗСУ, ДСНС, медичних працівників виходячи із військових потреб; збільшення числа компаній-конкурентів. Виходячи з цього намічено шляхи подальшого покращення обсягів реалізації щодо пошиття робочого одягу: виготовляти комфортний багатофункціональний спецодяг для активного життя і праці; пожвавити діджиталізацію ринку продажу спецодягу; залучати у виробництві спецодягу нанотехнології (тканини: генератор, охолоджувач, яка змінює колір під впливом води, тепла і світла, що не піддається пошкодженням при застосуванні ножа). В результаті вжиття цих заходів підприємства з виробництва одягу спеціального призначення підвищать конкурентоспроможність як на вітчизняному так і на європейському ринках uk_UA
dc.description.abstract EN: The research paper examines the development of the market for tailoring work clothes in Ukraine. The European and domestic classification of types of work clothes and the corresponding segmentation of the market are given. Special purpose clothing guarantees protection to employees from the adverse effects of the working environment, reduces the risk of industrial injuries and shows their individuality. Under modern conditions, the market of overalls is developing rapidly, taking into account the growing need for it among enterprises in the construction industry, manufacturing industry, distribution of electricity, gas and water, wholesale and retail trade, tourism, medicine, the service sector and other industries. Therefore, the analysis of the development of the overalls market requires in-depth research and is an important and urgent issue. The article provides an assessment of the current state of the workwear market in terms of changes in the number of enterprises, volumes of merchandise and sales of special purpose products. The domestic market of work clothes and personal protective equipment maintains a stable growth trend. In particular, new business entities dealing with their tailoring and implementation are being opened. They expand the range of special purpose products; improve their quality and aesthetic appearance. The article outlines the trends in the development of the workwear market in Ukraine: cost optimization for the purchase of better quality workwear; the emergence of new technologies in the production of work clothes increase the requirements for the innovative component of the clothing market; orientation of manufacturers of work clothes mainly on consumers of low and medium price segments; growth in the amount of tailoring of uniforms for the Armed Forces, the State Emergency Service, and medical workers based on military needs; increase in the number of competing companies. Based on this, the ways of further improvement of the scope of sales regarding the tailoring of work clothes are planned: to make comfortable multi-functional overalls for active life and work; to revitalize the digitization of the market for the sale of workwear; to involve nanotechnology in the production of overalls (fabrics: a generator, a cooler, which changes color under the influence of water, heat and light, which is not subject to damage when using a knife). As a result of taking these measures, companies producing special purpose clothing will increase their competitiveness both on the domestic and European markets.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject робочий одяг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject одяг спеціального призначення uk_UA
dc.subject обсяг реалізованої продукції uk_UA
dc.subject ринок робочого одягу uk_UA
dc.subject оцінка uk_UA
dc.subject тенденції uk_UA
dc.subject обсяг товарної продукції uk_UA
dc.subject workwear market uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject volume of merchandise uk_UA
dc.subject volume of sales, uk_UA
dc.subject workwear uk_UA
dc.subject trends uk_UA
dc.subject special-purpose clothing uk_UA
dc.subject assessment uk_UA
dc.title Оцінка вітчизняного ринку робочого одягу uk_UA
dc.title.alternative Assessment of the domestic workwear market uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account