00 DSpace/Manakin Repository

Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карімов, Геннадій Іванович
dc.contributor.author Каримов, Геннадий Иванович
dc.contributor.author Karymov, Hennadyi
dc.contributor.author Звонарьова, К. А.
dc.contributor.author Звонарева, К. А.
dc.contributor.author Zvonareva, K.
dc.date.accessioned 2019-09-16T11:23:09Z
dc.date.available 2019-09-16T11:23:09Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/25.pdf
dc.identifier.citation Карімов Г. І. Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі / Г. І. Захарченко, К. А. Звонарьова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 131-134. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1351
dc.description.abstract UK: У статті розглядаються базові етапи проведення маркетингових досліджень та їх необхідність для підприємств галузі електроенергетики. Визначаються особливості змісту етапів маркетингових досліджень для підприємств електроенергетики. Формуються пропозиції щодо складу, змісту та послідовності проведення маркетингового дослідження на електроенергетичному підприємстві. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассматриваются базовые этапы проведения маркетинговых исследований и их необходимость для предприятий отрасли электроэнергетики. Определяются особенности содержания этапов маркетинговых исследований для предприятий электроэнергетики. Формируются предложения, касающиеся состава, содержания и последовательности проведения маркетингового исследования на электроэнергетическом предприятии.
dc.description.abstract EN: The article discusses the basic steps of marketing research and the need for enterprises of electric power industry. Determined features of the maintenance phases of market research for the electricity companies. Formed proposals regarding the composition, content and sequence of market research in the electricity enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингове дослідження en_US
dc.subject електроенергетика en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject етап en_US
dc.subject особливість en_US
dc.subject алгоритм en_US
dc.subject маркетинговое исследование en_US
dc.subject электроэнергетика en_US
dc.subject предприятие en_US
dc.subject этап en_US
dc.subject особенность, en_US
dc.subject алгоритм en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject electricity en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject stage en_US
dc.subject feature en_US
dc.subject algorithm en_US
dc.title Особливості маркетингових досліджень на підприємствах електроенергетичної галузі en_US
dc.title.alternative Особенности маркетинговых исследований на предприятиях электроэнергетической отрасли en_US
dc.title.alternative Features of marketing research companies in the electric power industry en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу