00 DSpace/Manakin Repository

Соціальне підприємництво та краудфандінг – інструменти розвитку екологічного туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Лілія Павлівна
dc.contributor.author Коваленко, Лилия Павловна
dc.contributor.author Kovalenko, Liliia
dc.contributor.author Колотова, Наталія Борисівна
dc.contributor.author Колотова, Наталья Борисовна
dc.contributor.author Kolotova, Nataliia
dc.date.accessioned 2019-09-13T08:55:28Z
dc.date.available 2019-09-13T08:55:28Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/27.pdf
dc.identifier.citation Коваленко Л. П. Соціальне підприємництво та краудфандінг – інструменти розвитку екологічного туризм / Л. П. Коваленко, Н. Б. Колотова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 142-146. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1342
dc.description.abstract UK: У статті виділено основні завдання розвитку екологічного туризму. Розглянуто значення соціального підприємництва та краудфандінгу в екологічному туризмі. На прикладі краудфандінгової компанії «Кемпінг «Актове» показано, що соціальне підприємництво у сфері екологічного туризму залучає увагу суспільства і створює сприятливий інвестиційний фон для розвитку нового туристичного продукту, а кошти від реалізації туристичних послуг у повному обсязі спрямовуються на вирішення інфраструктурних та соціальних проблем природних та сільських територій. en_US
dc.description.abstract RU: В статье выделены основные задачи развития экологического туризма. Рассмотрено значение социального предпринимательства и краудфандинга в экологическом туризме. На примере краудфандинговой компании «Кемпинг «Актово» показано, что социальное предпринимательство в сфере экологического туризма привлекает внимание общества и создает благоприятный инвестиционный фон для развития нового туристического продукта, а средства от реализации туристических услуг в полном объеме направляются на решение инфраструктурных и социальных проблем природных и сельских территорий.
dc.description.abstract EN: In the article are considered the main tasks of development of ecological tourism. And also is determined the importance of social entrepreneurship and crowdfunding in ecological tourism. Using the example of the campaign Camping «Aktovo», it is shown that social entrepreneurship in the sphere of ecological tourism attracts the attention of society and creates a favorable investment background for the development of a new tourist product, and funds from the sale of tourist services are fully channeled to solve the infrastructural and social problems of natural and rural territories.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject екологічний туризм en_US
dc.subject соціальне підприємництво en_US
dc.subject краудфандінг en_US
dc.subject экологический туризм en_US
dc.subject социальное предпринимательство en_US
dc.subject краудфандинг en_US
dc.subject ecological tourism en_US
dc.subject social entrepreneurship en_US
dc.subject crowdfunding en_US
dc.title Соціальне підприємництво та краудфандінг – інструменти розвитку екологічного туризму en_US
dc.title.alternative Социальное предпринимательство и краудфандинг – инструменты развития экологического туризма en_US
dc.title.alternative Social entrepreneurship and crowdfunding – tools to develop ecological tourism en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу