00 DSpace/Manakin Repository

Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Закревська, Людмила Миколаївна
dc.contributor.author Закревская, Людмила Николаевна
dc.contributor.author Zakrevska, Liudmyla
dc.date.accessioned 2019-09-12T12:16:22Z
dc.date.available 2019-09-12T12:16:22Z
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/24.pdf
dc.identifier.citation Закревська Л. М. Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг / Л. М. Закревська // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 127-132. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339
dc.description.abstract UK: Статтю присвячено питанням формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі споживача. Узагальнено основні складники, що формують вибір поведінкової моделі виробника. За допомогою методу плинної середньої, врахувавши корисність для споживача, спрогнозовано обсяги реалізації ігристого вина КЗШВ «Столичний» на наступні чотири місяці. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена вопросам формирования поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения устойчивых конкурентных преимуществ. Определены основные составляющие элементы, формирующие выбор поведенческой модели потребителя. Обобщены основные составляющие, которые формируют выбор поведенческой модели производителя. С помощью метода текучей средней, учитывая полезность для потребителя, спрогнозированы объемы реализации игристого вина КЗШВ «Столичный» на следующие четыре месяца
dc.description.abstract EN: Article is devoted to the formation of behavioral patterns of market economy to gain sustainable competitive advantage. The main components that shape consumer choices behavioral model. Overview main components that shape behavioral choice model producer. By means of the fluid medium, taking into account the benefits for the consumer, predicted sales of sparkling wine KFSW «Stolichniy» for the next 4 months.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject поведінкова економіка en_US
dc.subject модель поведінки en_US
dc.subject нераціональна поведінка en_US
dc.subject конкурентна перевага en_US
dc.subject суб’єкти ринку en_US
dc.subject поведенческая экономика en_US
dc.subject модель поведения en_US
dc.subject нерациональное поведение en_US
dc.subject конкурентное преимущество en_US
dc.subject субъекты рынка en_US
dc.subject behavioral economics en_US
dc.subject behavior en_US
dc.subject irrational behavior en_US
dc.subject competitive advantage en_US
dc.subject market actors en_US
dc.title Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг en_US
dc.title.alternative Формирование поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения постоянных конкурентных преимуществ en_US
dc.title.alternative Formation of behavioral subjects of market relations for a sustainable competitive advantage en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу