00 DSpace/Manakin Repository

Антикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чкан, Анна Сергіївна
dc.contributor.author Чкан, Анна Сергеевна
dc.contributor.author Chkan, Anna
dc.contributor.author Харлан, О. С.
dc.contributor.author Харлан, О. С.
dc.contributor.author Kharlan, O.
dc.contributor.author Міщенко, О. В.
dc.contributor.author Мищенко, О. В.
dc.contributor.author Mishchenko, O.
dc.date.accessioned 2019-09-11T08:38:48Z
dc.date.available 2019-09-11T08:38:48Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/18.pdf
dc.identifier.citation Чкан А. С. Антикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесі / А. С. Чкан, О. С. Харлан, О. В. Міщенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 96-100. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1328
dc.description.abstract UK: У статті здійснено аналіз фармацевтичного ринку, узагальнено причини, що мають деструктивний вплив на діяльність його учасників. Розроблено найбільш оптимальні заходи з активізації збутової діяль- ності фармацевтичних підприємств для мінімізації затрат та максимізації прибутків у кризових економічних умовах: товарний брендинг, HR-брендинг, обґрунтована цінова політика, промоційна діяльність. en_US
dc.description.abstract RU: В статье проанализировано состояние фармацевтического рынка, обобщены причины, которые оказывают деструктивное влияние на деятельность его участников. Разработаны наиболее оптимальные мероприятия по активизации сбытовой деятельности фармацевтических предпрятий для минимизации затрат и аксимизации прибыли в кризисных экономических условиях: товарный брендинг, HR-брендинг, обоснованная ценовая политика, промо-кампания.
dc.description.abstract EN: The article is dedicated to the analysis of farmaceutical market, generalization of the reasons influencing the activity of its participants. The issues of the most optimal arrangements on farmaceutical enterprises' sales enhancement targeted at expenses minimization and incomes maximization under the conditions of economical crisis are being touched and developed: goods branding, HR-branding, justified price policy, promotional activities.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject фармацевтичний ринок en_US
dc.subject промоційна активність en_US
dc.subject HR-брендинг en_US
dc.subject рейтинг привабливості en_US
dc.subject цінова політика en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject фармацевтический рынок en_US
dc.subject промо-кампания en_US
dc.subject рейтинг привлекательности en_US
dc.subject ценовая политика en_US
dc.subject стратегия en_US
dc.subject farmaceutical market en_US
dc.subject promotional activity en_US
dc.subject HR-branding en_US
dc.subject rating of attractiveness en_US
dc.subject pricing policy en_US
dc.subject strategy en_US
dc.title Антикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесі en_US
dc.title.alternative Антикризисные инструменты увеличения продаж в фармацевтическом бизнесе en_US
dc.title.alternative Anti-crisis tools of increase in sales in pharmaceutical business en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу