00 DSpace/Manakin Repository

Higher education in Ukraine under martial law: challenges and ways of recovery

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Levchuk, Kateryna
dc.contributor.author Левчук, Катерина Олександрівна ·
dc.date.accessioned 2024-07-01T11:05:45Z
dc.date.available 2024-07-01T11:05:45Z
dc.date.issued 2024-06
dc.identifier https://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/43_2024/11.pdf
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.43-9
dc.identifier.citation Levchuk K. Higher education in Ukraine under martial law: challenges and ways of recovery / K. Levchuk // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2024. – № 2(43) – С. 57-61 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13284
dc.description.abstract UK: The article discusses the challenging situation in higher education in Ukraine caused by the war and destruction resulting from the actions of the Russian Federation. The estimated educational losses exceed USD 9 billion. More than 6 million people, including students and educators, were forced to leave the country. Those who remained report a deterioration in their psychological state, which negatively affects the learning and teaching process. The article analyses data on the number of scientific, research, and teaching staff, revealing a clear and rapid decline. It also includes a comparative analysis of the number of higher education institutions and students in different forms of education. To address these issues, comprehensive reforms are necessary to restore and improve education, resume research activities, and provide psychological support to educators and students. Only by following this approach can Ukraine overcome the consequences of the armed conflict and achieve sustainable development in the future uk_UA
dc.description.abstract UK: йнувань, зумовлених діями країною агресором. З кожним днем кількість зруйнованих та пошкоджених закладів освіти збільшується. При цьому лише прямі приблизні збитки становлять понад 9 мільярдів доларів США. Шкідливий вплив цих подій відзначається не лише на інфраструктурі й безпосередньо закладах освіти, а й відчула науково-педагогічна спільнота та здобувачі, які були вимушені покинути свої домівки й виїхати за кордон. Крім того, більшість освітян та здобувачів освіти, які залишилися в Україні, стикаються з різними психологічними проблемами такими як: гнів, роздратування, занепад сил, апатія, відсутність мотивації тощо, що впливає негативним чином на якість навчання та викладання. Особливу увагу привертає втрата наукового потенціалу країни, оскільки кількість дослідників та науково-педагогічних працівників значно зменшується з кожним роком, а військова агресія пришвидшила цей процес. Треба пам’ятати, що науковий потенціал є важливим фактором для економічного розвитку не лише країни в цілому, але й впливає на життя кожного громадянина. Отже, основними заходами, що дозволять подолати наслідки воєнного конфлікту в України є зосередження на покращенні якості освіти, відновленні наукового потенціалу та наданні психологічної підтримки освітянам та студентам. Тільки таким чином Україна зможе подолати наслідки цього конфлікту та забезпечити стійкий розвиток у майбутньому
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject direct losses uk_UA
dc.subject educational institutions uk_UA
dc.subject Ukraine uk_UA
dc.subject scientific potential uk_UA
dc.subject higher education uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject науковий потенціал uk_UA
dc.subject прямі трати uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.title Higher education in Ukraine under martial law: challenges and ways of recovery uk_UA
dc.title.alternative Вища освіта в Україні в умовах військового стану: виклики та шляхи відновлення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу