DSpace Repository

Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних переваг

Show simple item record

dc.contributor.author Постол, Анатолій Анатолійович
dc.contributor.author Постол, Анатолий Анатольевич
dc.contributor.author Postol Anatolii, Anatolii
dc.date.accessioned 2019-09-10T06:37:55Z
dc.date.available 2019-09-10T06:37:55Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.citation Постол А. А. Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних переваг / А. А. Постол // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 135-139. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1309
dc.description.abstract UK: У статті виявлено особливості, виклики та ризики функціонування аграрних підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби на аграрних ринках. Визначено необхідність стратегічного управління їх розвитком та удосконалення його технологій. Їх складовими розроблено стратегічне планування, маркетинг, врахування конкурентних переваг. Обґрунтовано, що управлінські стратегії мають стосуватися не тільки виробничих, але й соціальних та екологічних аспектів розвитку підприємств агросфери. en_US
dc.description.abstract RU: В статье выявлены особенности, вызовы и риски функционирования аграрных предприятий в условиях обострения конкурентной борьбы на аграрных рынках. Определена необходимость стратегического управления их развитием и совершенствования его технологий. Их составляющими разработаны стратегическое планирование, маркетинг, учет конкурентных преимуществ. Обосновано, что управленче- ские стратегии должны касаться не только производственных, но и социальных и экологических аспектов развития предприятий аграрной сферы.
dc.description.abstract EN: The peculiarities, the challenges and risks of functioning of agrarian enterprises in the conditions of competition in agricultural markets in the article. The necessity of strategic management of their development and the improvement of its technology. Their components developed strategic planning, marketing, accounting, and competitive advantage. It is proved that management strategies need to address not only production, but also social and environmental aspects of enterprises development of agrarian sphere.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject аграрні підприємства en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject чинники en_US
dc.subject зовнішнє середовище en_US
dc.subject стратегічне планування en_US
dc.subject ресурси en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject аграрные предприятия en_US
dc.subject стратегическое управление en_US
dc.subject факторы en_US
dc.subject внешняя среда en_US
dc.subject стратегическое планирование en_US
dc.subject ресурсы en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject agricultural enterprises en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject factors en_US
dc.subject external environment en_US
dc.subject strategic planning en_US
dc.subject resources en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних переваг en_US
dc.title.alternative Усовершенствование стратегического управления аграрных предприятий на основах планирования, маркетинга и конкурентных преимуществ en_US
dc.title.alternative Improvement of strategic management of agrarian enterprises on the basis of planning, marketing and competitive advantages en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account