DSpace Repository

Вплив інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Стрій, Любов Олексіївна
dc.contributor.author Striy, Lyubov
dc.contributor.author Кочевой, Максим Миколайович
dc.contributor.author Kochevoy, Maksim
dc.contributor.author Власова, Г. М.
dc.contributor.author Vlasova, Hanna
dc.date.accessioned 2024-05-08T11:32:20Z
dc.date.available 2024-05-08T11:32:20Z
dc.date.issued 2024-04
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1527
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-5
dc.identifier.citation Стрій Л. О. Вплив інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств / Л. O. Стрій, М. М. Кочевой, Г. М. Власова // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 25-28 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12846
dc.description.abstract UK: В сучасному світі інтернет-технології сильно впливають на маркетингові комунікації підприємств. Швидкий розвиток інтернету та поширення мобільних пристроїв змінили спосіб взаємодії бізнесу зі споживачами. Ця дослідницька робота має на меті визначити основні аспекти впливу інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств. У роботі будуть розглянуті наступні аспекти: переваги інтернет-технологій у маркетингових комунікаціях, зміни в споживацькій поведінці під впливом інтернету, роль соціальних медіа в маркетингових комунікаціях, використання реклами в Інтернеті, вплив інтернет-технологій на інтерактивність та персоналізацію комунікацій. Результати дослідження можуть бути корисними для підприємств у формуванні ефективних маркетингових стратегій, використанні новітніх інструментів та підходів до комунікації зі споживачами. uk_UA
dc.description.abstract EN: Modern entrepreneurship cannot be imagined without the use of Internet technologies in marketing communications. This study is devoted to analyzing the impact of these technologies on the strategies, tools and effectiveness of marketing of enterprises. With the rapid development of the Internet and the widespread use of digital devices, the way companies interact with consumers has fundamentally changed. The purpose of this study is to identify and analyze the key effects of Internet technologies on marketing communications in enterprises. The study examines various aspects, including the advantages of Internet technologies in marketing communications. Additionally, the article can analyze potential challenges and limitations of use Internet technologies in marketing, such as privacy issues data, oversaturation of advertising and instability of virtual platforms. This will help readers get more a complete view of a wide spectrum opportunities and challenges associated with the use of Internet technologies in marketing communications. The expected results of this study will substantiate the growing importance of Internet technologies in marketing communications and will provide practical recommendations for enterprises on the effective use of these technologies. Analyzing current trends, it can be expected that Internet technologies allow businesses to attract more target audiences, communicate with them in real time and maintain constant interaction. It may be achieved through use social media, email, websites, blogs and other communication tools. Further use of Internet technologies in marketing communications can lead to increased competitiveness of enterprises, improved interaction with consumers, increased sales and improved overall brand image. In addition, the study highlights the importance of integration and synergy between traditional and Internet marketing communication channels. This highlights the need for connected and consistent messaging across platforms to maintain brand identity and engage customers. The research will contribute to the understanding and identification of the most effective strategies of use Internet technologies in marketing communications and providing recommendations for the practical application of this knowledge in the field of business.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject бізнес середовище uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject Інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject інтернет-технології uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject Internet technologies uk_UA
dc.subject communications uk_UA
dc.subject Internet-marketing uk_UA
dc.subject information technologies uk_UA
dc.subject business environment uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject marketing communications uk_UA
dc.title Вплив інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств uk_UA
dc.title.alternative The influence of internet technologies on the marketing communications of enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account