DSpace Repository

OKR as tool of staff efficiency improvement

Show simple item record

dc.contributor.author Naumova, Olena
dc.contributor.author Наумова, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Kopyl, Andrii
dc.contributor.author Копил, Андрій Миколайович
dc.date.accessioned 2024-05-08T11:06:14Z
dc.date.available 2024-05-08T11:06:14Z
dc.date.issued 2024-04
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1526
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-4
dc.identifier.citation Naumova O. OKR as tool of staff efficiency improvement / O. Naumova, A. Kopyl // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 19-24 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12845
dc.description.abstract EN: The article examines the management system of setting objectives and evaluating the key results as one of the factors in improving employee satisfaction and effectiveness. The relevance of the research topic is justified by the current negative situation in the labor market of Ukraine and its continued stagnation, which negatively affects businesses. This trend requires companies to implement new tools to increase employee satisfaction and enhance employee effectiveness. This article investigates how implementing the OKR management system increases employee effectiveness. The scientific results obtained are practical proof of the direct impact of clear and understandable objective setting on employee performance, which directly influences the organization's achievement of its strategic goals. The importance of periodically evaluating and reviewing established goals and key results has been identified. uk_UA
dc.description.abstract UK: У статті проведено теоретичне дослідження системи управління постановки цілей та оцінки результатів (надалі по тексту – ОКР) діяльності ппрацівників компанії – як один із факторів підвищення задоволеності та ефективності працівників. Актуальність теми дослідження обґрунтовано наявною вкрай вразливою ситуацією на ринку праці України та її триваючою стагнацією в умовах війни, що негативно позначається на діяльності вітчизняних компаній. Ця тенденція вимагає від компаній і державного сектора впровадження нових інструментів і практик для підвищення задоволеності працівників і підвищення ефективності роботи кожного окремого працівника. Метою даної статті є дослідження впливу впровадження системи управління OKР на підвищення ефективності роботи працівників на прикладі відділу продажів ТОВ «Фінансова компанія «Надія Україна» – одного з лідерів фінансового ринку України. Методологічною основою дослідження були обрані методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, економіко-статистичні методи, методи систематизації та узагальнення, методи опитування та експерименту. У статті проаналізовано основні засади застосування компанією ОКР, охарактеризовано принципи, яких має дотримуватися компанія задля оптимізації ефективності системи управління ОКР, здійснено порівняння методологічної основи ОКР з різноманітними системами управління, зокрема, МВО та КРІ. Отримані наукові результати полягають у доведенні на практичному прикладі закономірності прямого впливу чіткої та зрозумілої постановки цілей компанії на результати діяльності працівників, що безпосередньо впливає на досягнення компанією своїх стратегічних цілей. Визначено важливість періодичної оцінки та перегляду компанією та її працівниками встановлених цілей і ключових результатів з їх досягення. Перспективи подальших досліджень передбачають поглиблене вивчення впливу системи управління OKР на підвищення задоволеності працівників для досягнення стратегічних цілей компанії в цілому та підвищення продуктивності праці, а також дослідження особливостей впливу ОКР на підвищення лояльності споживачів.
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject ОКР uk_UA
dc.subject КРІ uk_UA
dc.subject ефективність персоналу uk_UA
dc.subject лояльність споживачів uk_UA
dc.subject МВО uk_UA
dc.subject система управління uk_UA
dc.subject staff efficiency uk_UA
dc.subject customer loyalty uk_UA
dc.subject management system uk_UA
dc.title OKR as tool of staff efficiency improvement uk_UA
dc.title.alternative OKР як інструмент підвищення ефективності персоналу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account