DSpace Repository

Contemporary cases of digital product assortment management in an INTERNET SHOP

Show simple item record

dc.contributor.author Kulinich, Tetiana
dc.contributor.author Кулініч, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-05-08T10:54:39Z
dc.date.available 2024-05-08T10:54:39Z
dc.date.issued 2024-04
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1525
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-3
dc.identifier.citation Kulinich T. Contemporary cases of digital product assortment management in an INTERNET SHOP / T. Kulinich // Економічний простір. – 2024. - № 191. - С. 12-18 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12844
dc.description.abstract EN: Within the outlined research, the main focus is on economic entities that operate not just as retail merchants but conduct their activities through various types of Іnternet-shops. It has been proven that effective management of their product assortment is crucial. While this process is characterized by the ability of the curated set of products or services to meet customer demand over an extended period, what is critically important is precisely the effective management of their product assortment, which distinguishes the ability of the curated set of products or services to satisfy customer demand over an extended period. According to the above, the purpose of the article is to specify and analyze contemporary cases of digital assortment management across basic types of Internet shops. Within the study, attention is drawn to the fact that digital technologies are significantly changing the paradigm of product assortment management in Internet shops and are providing new opportunities that open up a wide range of strategies and approaches in this area. uk_UA
dc.description.abstract UK: У межах окресленого дослідження основна увага зосереджена на суб’єктах господарювання, які не просто діють, як роздрібний торговець, а реалізують свою діяльність через Internet-shop різних типів. Доведено, що важливим є саме ефективне управління їх товарним асортиментом. Хоча цей процес вирізняє здатність сформованого набору продуктів або послуг задовольняти попит клієнтів протягом тривалого періоду часу, критично важливим є саме ефективне управління їх товарним асортиментом, яке вирізняє здатність сформованого набору продуктів або послуг задовольняти попит клієнтів протягом тривалого періоду часу. Відповідно до вищенаведеного, метою статті є конкретизація та аналіз сучасних кейсів цифрового управління товарним асортиментом за базовими типами Internet-shop. У межах дослідження звернено увагу на той факт, що цифрові технології суттєво змінюють парадигму управління товарним асортиментом в інтернет-магазинах та надають нові можливості, які відкривають широкий спектр стратегій та підходів у визначеній площині. Така специфіка стає все більш варіативною за змістом, за розподілом пріоритетів цільового впливу, а також за набором доступних методів та технік реалізації. Зазначимо, що цінність дослідження полягає у тому, що автор через низку кейсів з управління товарним асортиментом наводить аргументи щодо важливості індивідуалізації пропозицій для клієнтів, а також вказує на збільшення варіативності, щодо використання аналітики даних та інструментів прогнозування для більш точної ідентифікації попиту та трендів ринку. За результатами дослідження доведена важливість автоматизації рутинних завдань та експериментування з новими товарними пропозиціями, враховуючи їх прямий вплив на урізноманітнення стратегій та підходів до управління товарним асортиментом. У дослідженні підкреслюється значення активної та ефективної мультиканальної взаємодії з клієнтами, через різні комунікаційні канали. Відповідно до отриманих результатів, перспективи подальших досліджень полягають у вивченні сучасних способів оптимізації процесів автоматизації та експериментування з метою досягнення кращих результатів в управлінні асортиментом Internet-shop.
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject demand uk_UA
dc.subject assortment planning uk_UA
dc.subject conversion uk_UA
dc.subject demand forecasting uk_UA
dc.subject multichannel interaction uk_UA
dc.subject мультиканальної взаємодії uk_UA
dc.subject прогнозування попиту uk_UA
dc.subject планування асортименту uk_UA
dc.subject попит uk_UA
dc.subject конверсія uk_UA
dc.title Contemporary cases of digital product assortment management in an INTERNET SHOP uk_UA
dc.title.alternative Сучасні кейси цифрового управління товарним асортиментом INTERNET-SHOP uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account