00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бірюкова, Юлія Андріївна
dc.contributor.author Biriukova, Yulia
dc.contributor.author Кривень, Олександра Василівна
dc.contributor.author Kryven, Oleksandra
dc.contributor.author Синюра-Ростун, Надія Романівна
dc.contributor.author Synyura-Rostun, Nadia
dc.date.accessioned 2024-05-01T11:09:42Z
dc.date.available 2024-05-01T11:09:42Z
dc.date.issued 2024-02
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1497
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-48
dc.identifier.citation Бірюкова Ю. А. Підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу України / Ю. А. Бірюкова, О. В. Кривень, Н. Р. Синюра-Ростун // Економічний простір. – 2024. - № 190. - С. 265-268 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12740
dc.description.abstract UK: Метою статті є розроблення напрямків підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу України, аналіз проблем, які ускладнюють формування та розвиток стратегічного, соціокультурного потенціалу, людського капіталу. Виділено основні складові туристичного бізнесу, що включає широкий спектр діяльностей, які спрямовані на задоволення потреб і побажань туристів. Виокремлено низку проблем, які ускладнюють формування та розвиток його стратегічного потенціалу: стабільність, погіршення іміджу, зниження інвестицій, втрати інфраструктури, соціальні та економічні проблеми. Подано негативні чинники, що мають вплив на формування та розвиток людського капіталу: безпека, міграція працівників, недостатня кваліфікація, зменшення попиту на робочу силу, психологічний стан працівників. До основних проблем розвитку соціокультурного потенціалу віднесено зниження культурної активності, пошкодження історичних і культурних пам'яток, втрата культурної спадщини, зменшення культурного туризму, зміни в культурних стереотипах, зменшення інвестицій у культурний розвиток. До основних напрямків підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу України доцільно віднести: розвиток туристичної інфраструктури, підвищення якості туристичних послуг, просування України на світовому ринку туризму, створення сприятливого середовища для розвитку туризму, розвиток нових видів туризму. uk_UA
dc.description.abstract EN: The purpose of the article is to develop directions for improving the competitiveness of the tourism business in Ukraine and to analyze the problems that complicate the formation and development of strategic, socio-cultural potential and human capital. The main components of the tourism business, which includes a wide range of activities aimed at meeting the needs and wishes of tourists (tourist accommodation facilities, transportation services, travel agencies and tour operators, restaurants, cafes and other catering establishments, entertainment and cultural services, recreation and health services, shops and souvenir shops, etc), are highlighted. In the context of the war, Ukraine's tourism business faces several serious challenges that complicate the formation and development of its strategic potential: instability, deteriorating image, reduced investment, loss of infrastructure, and social and economic problems. The main negative factors affecting the formation and development of human capital, which is one of the key components of the tourism sector's success, are security, employee migration, lack of qualifications, decreased demand for labour, and the psychological state of employees. The socio-cultural potential has a particularly significant impact on the efficiency and competitiveness of the tourism business, as it reflects cultural values, readiness for change, and other aspects that may affect the perception and distribution of tourism products. The main problems of socio-cultural potential development include a decline in cultural activity, damage to historical and cultural monuments, loss of cultural heritage, a decline in cultural tourism, changes in cultural stereotypes, and a decrease in investment in cultural development. The main areas for improving the competitiveness of Ukraine's tourism business include the development of tourism infrastructure, improving the quality of tourism services, promoting Ukraine in the global tourism market, creating a favourable environment for tourism development, and developing new types of tourism. Solving these problems requires a comprehensive approach and joint efforts of the government, an international coalition, industry organizations and the public.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject людський капітал uk_UA
dc.subject стратегічний потенціал uk_UA
dc.subject соціокультурний потенціал uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject туристичний бізнес uk_UA
dc.subject business uk_UA
dc.subject strategic potential uk_UA
dc.subject socio-cultural potential uk_UA
dc.subject human capital uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject tourism business uk_UA
dc.title Підвищення конкурентоспроможності туристичного бізнесу України uk_UA
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the tourism business in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу