00 DSpace/Manakin Repository

Strategic management in horeca: a modern perspective

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Yurovchyk, Volodymyr
dc.contributor.author Юровчик, Володимир Геннадійович
dc.contributor.author Goblyk-Markovych, Nadiia
dc.contributor.author Гоблик- Маркович, Надія Михайлівна
dc.contributor.author Ilto, Tetiana
dc.contributor.author Ільтьо, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2024-04-17T10:31:22Z
dc.date.available 2024-04-17T10:31:22Z
dc.date.issued 2024-02
dc.identifier http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1480
dc.identifier DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-30
dc.identifier.citation Yurovchyk V. Strategic management in horeca: a modern perspective / V. Yurovchyk, N. Goblyk-Markovych, T. Ilto // Економічний простір. – 2024. - № 190. - С. 162-166 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12627
dc.description.abstract EN: Currently, fundamental changes are happening in strategic management in the HoReCa sector due to the need for maximum flexibility in long-term development plans for operators and market participants in public catering and hospitality. The highlighted necessity is becoming more critical due to escalating competition, rapid shifts in consumer preferences, swiftly advancing technologies, and their increased importance in sustaining competitiveness and enhancing customer service. Beyond the aforementioned factors, the importance of strategic management flexibility is accentuated by the substantial vulnerability of enterprises in the HoReCa sector to economic crises. The article aims to outline the conceptual foundations of strategic management in the HoReCa sector. The conclusion has been reached that among the fundamental principles of flexible strategic management in the HoReCa sector are: prioritizing dynamic outcomes; adopting a reactive format for strategic action systems; embracing an experimental nature and strategic iteration in the strategic planning process; emphasizing resource efficiency; and actively engaging personnel in decision-making processes. It has been noted that the collective implementation of flexible strategic management principles results in the formation of a strategic management framework that assists HoReCa enterprises in sustaining operational efficiency amid fluctuations in both external and internal environments, and facilitates growth in unpredictable market conditions. uk_UA
dc.description.abstract UK: Наразі відбуваються фундаментальні зміни у стратегічному управлінні сектором HoReCa через необхідність максимальної гнучкості довгострокових планів розвитку для операторів та учасників ринку громадського харчування та гостинності. Підкреслена необхідність стає все більш критичною через загострення конкуренції, швидкі зміни в споживчих уподобаннях, швидкий розвиток технологій та їхню зростаючу важливість у підтримці конкурентоспроможності та покращенні обслуговування клієнтів. Окрім вищезазначених факторів, важливість гнучкості стратегічного управління підкреслюється значною вразливістю підприємств сектору HoReCa до економічних криз. Стаття має на меті окреслити концептуальні основи стратегічного менеджменту в секторі HoReCa. Зроблено висновок, що серед основоположних принципів гнучкого стратегічного управління в секторі HoReCa є: пріоритетність динамічних результатів; прийняття реактивного формату для систем стратегічних дій; використання експериментального характеру та стратегічної ітерації в процесі стратегічного планування; підкреслення ефективності використання ресурсів; та активне залучення персоналу до процесів прийняття рішень. Було відмічено, що колективне впровадження принципів гнучкого стратегічного управління призводить до формування структури стратегічного управління, яка допомагає підприємствам HoReCa підтримувати операційну ефективність в умовах коливань як зовнішнього, так і внутрішнього середовища, а також сприяє зростанню в непередбачуваних ринкових умовах.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Придніпровська державна академія будівництва та архітектури uk_UA
dc.subject обслуговування клієнтів uk_UA
dc.subject стратегічні ініціативи uk_UA
dc.subject зростання конкуренції uk_UA
dc.subject стратегічні показники uk_UA
dc.subject customer service uk_UA
dc.subject strategic initiatives uk_UA
dc.subject increasing competition uk_UA
dc.subject strategic metrics uk_UA
dc.title Strategic management in horeca: a modern perspective uk_UA
dc.title.alternative Стратегічне управління HОRECA: сучасний погляд uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу